Det är galet skoj....

...att rida på hästapopparna! (Hästapopp det är min pappas fina ord för häst..jag har tagit över det nu.)
Nyss hemkommern fråjn stallet & är så nöjd. Vi hoppade idag, Knep perfekta Zerona.
Vi hoppade "runt runt" på tre hinder. Inte alls höga utan mer för att få rytmen igen. De flesta av oss har j inte hoppat på över ett år!
Så hopp tre galopp hopp två galopp & hopp. Perfelt för att årefå hoppintresset & det var så roligt!
Tyckte lite synd om Sussi som misssade det...men du är snart tillbaka ju :-)

Sambo R, Honungsbullen har läst min logg för första gången...den fick godkänt.
"-Sidan var öppen" sa han...(och ja, annars hade han nog inte fattat hur man kommer hit haha...**puss på dig**)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

Kul att du är på G igen i hästsvängen!

Själv föredrar jag allt annat utom hoppning sen jag gick omkull för X antal år sen.

Men kul att det gick bra!

Får komma ut och titta när ni rider nån ggn. Har ju inte sett 'nya lövhult' än.

Så man har en god anledning att åka ut menar jag ;-)

2008-11-20 @ 07:09:24
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja klart du ska komma & kika! rtider på onsdagar kl19:00 :-)

2008-11-20 @ 09:26:43
Postat av: Yster

Redhead! De e fint de, fast ja har varit de för sista gången när mitt thaiblonda hår blev mörkrött av Robinsonmarre, men ja håller med om att man vill ha en vinter färg!

Ang kläder till festen, tips att ta de skor som har minst klack, det är halt, kallt å branta lejdare, (stegar). Mysigt värre! See ya Puss!

2008-11-20 @ 14:51:34

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0