Ja man har en smart liten tjej...

Hade amerikanska Home makeover på tv i efteriddags. När de rev huset skulle jag skoja med Essie så jag sa
-Titta de FÖRSTÖR huset! Nu blir de som bodde där ledsna.
Det går en liten liten stund, sen tittar Essie på mig med tröstande ögon
- Mamma, det var gammalt så de mmåste riva ner det. Det bygger ett nytt hus! Ett fint hus istället!
Hm....jaha..gissa om min treåring är tv-skadad som helt klart visste att i just det programmet så byggs det upp nya fina hus istället!

Hade lite roligt kvällsnöje & plåstrade lite med bilder, Olle blir ju redan 5 månader på lördag! Vart tar tiden vägen..
















Söta eller hur :-9


Vill du säga mig nåt?
Postat av: sis2

Åhh sötungarna! 3 månaders kortet ser man ju klotögonen på, nyfikna små liv. Tänk nu räknar man inte månader längre, möjligen vill man ha längre månader, börjar ju bli gammal!

2008-11-20 @ 21:12:12
Postat av: Monixx

Helt underbart bedårande barn du har!

De är allt lite lika, va?

2008-11-20 @ 22:08:41
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Lindha

Lika på ett sätt men ändå så olika!

Essie var liiiiten & mörk i både hår/hud/ögon, sen har hon mer avlång huvudform. Samt var hon mycke mer aktiv än Lilleman.

Olle är ljus blåögd & blond, har jätterunt ansikte nästan fyrkantigt & är världens lugnaste rundaste bebbe!

2008-11-21 @ 07:46:40
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: micka

Så kul o ha korten kvar o gämföra.. :)

Så söta så.

2008-11-21 @ 08:11:54
Postat av: Annica

Knappt så man kommer ihåg att lillpluttan varit så liten.. men det känns som det var igår..

Kram

2008-11-21 @ 14:21:29
URL: http://hittaringendoman.se
Postat av: Sussi

så söta de är!!

2008-11-21 @ 18:21:39
Postat av: Jessica

Så fina de är... Lite skillnad på dem viktmässigt.

2008-11-21 @ 21:42:41

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0