Lööööve Göteborg

Älskar Göteborg & hoppas att nån gång in framtiden kunna loca med min käre sambo & sätta våra bopålar där!
Ett funkishus ute vid havet skulle ju inte sitta fel....men kostar ju ett par meloner att bo där så vi blir nog kvar i håla ett tag till.
Tur att mina syskon bor dör så vi får åka dit ibland.
Igår lämnade vi barnen hos farfar & farmor & Baloo fick inackoderas hos mina föräldrar.
Sen susade vi med bilen till Götet & Syster. Hennes sambo fyller snart 30 så det var tajm för fest!!
Kom fram & mötte Syster i dörren, de skulle åka tidigare för att fixa lokalen osv.
R & jag korkade upp & fastnade i GuitarHero & Buzz.


Räknade inte riktigt med att det faktsikt tar en bra stund att ta sig från v frölunda ner till Martiman där vi skulle vara. (Systersjobb)
Missade därför rundvandringen & sjunkbomben som visst gjorde hennes sambo blöt men vi har ju varit på båtarna flera gånger innan så det gjorde ju inte så mkt.
Sen var det dags för en supergod buffe på Eärjan Fryken (?) Massa goda pajer & annat gott hade  de fixat. (det var två killar till som fyllde år) Vi hade supertrevligt sällskap vid bordet!
Bror min & han polare Mattias hade också rätt skoj vid sitt bord & det är nu många som tror att de är ihop & har tre barn
:-) De är ju för roliga de där två!.
Efter maten klättrade vi ner i Jagaren & det var Karaoke & musik.
Syster tog med mig upp till bryggan där dockorna bor. Så läskigt! Fattar inte hur hon vågar gå där om nätterna för att kontrollera att ingen trött gäst har villat bort sig. Däruppe på bryggan är det fullt med stora dockor som har huvor över huvena. Så såg de ut på riktigt när de jobbade där & kan lova att det är spooky att gå mellan alla dessa när det är mitt i natten! Letade efter nån bild på detta men hittade ingen på hemsidan...syster du kan väl sula över en om du har?


Kärleksparet!


Hallå hallå..


Jag & Yster.

Sent blev det damp ner i luftkuddesängen kl 5 så sådär jättevilsamt är det ju inte att vara barnfria :-) Men det är det klart värt ibland!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Ser ut som om ni haft gööörsköj!! Lite för lite bilder bara... fniss Har själv tillbringat lördagen i Varberg med god mat på Italiensk resturang och idag på promenad i Ullared, unvek dock att gå in på Gekös, avslutade helgen med god middag hos P, panerad gös.. mums.. Nu ska har nattinattas, ska upp svintidigt imon för att bege mig till Figeholm, ska hoppa in till Becca imon kväll och spana in nya huset..

Ha de!!

KRAM

2008-11-23 @ 20:56:47
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0