Ny toa kanske..

Det mste ju vara ett tecken eller nåt. Har tillbringat förmiddagen ute i hålan hos Loppan. Gick med hundarna på udden & Essie höll på att bli badad när hon "fiskade" & sammalgt typ 60kg hundar kommer ångande. **GAH** det var lite otäckt så Essie fick inte "fiska" med sin pinne mer.
Hemma hos Loppan fick vi somvnaligt "konstiga saker" idag var det varm äppeljuice med kanel & kardemumma. Supergott & passar perfekt idtället för the eller kaffe. Var knappt kaffesugen efter det så det funkar.
Loppan hade tagit upp ett miniakvarium till Alicia, inga fiskar i ännu men Essie tyclte det var lika skoj ändå.
jag tänker INTE visa henne i källaren att det står en hel hoper med gamla akvarium där för byta vatten & greja med det också har jag ingen lust till.
Hade en liten tanke att ta hem Smullans så godingar..men nej....Du får behålla dem i ett par år till ;-)
Iallafall nu när jag kom hem & stänger på datorn så dyker detta upp:
Själva fisktanken rymmer knappt tio liter, så små fiskar rek
En toastol med inbyggt akvarium...det vore ju så häftigt sen när vi får iordning på vårt...
MEN bara om det är självrenande förstås...Säkert bra pottträning också!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

Bra potträning?!

Barnen kommer ju lära sig att sitta på fel håll och bajja!

Förklara det för dagisfröken! Tsss...



Hahahahahaha!

2008-11-07 @ 14:27:06
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: micka

Jo den var ju just snygg :D

Vet dock inte om ja vill ha fiskar spanande på mej när ja sitter där kanske.. haha !

2008-11-07 @ 15:50:15
Postat av: Sussi

Hahaha... ja en annan är ju lite smått fisktokig också.. ska visa detta för P!!

Det går bra för oss, fick hoppa in lite snabbt på LG idag, blev ringd kl 7:50 för att infinna mig 8:45.. men det gick super!! Träffade Cissi med och hann snacka lite hästar..

Ha en go helg, piff och puff hälsar och tackar för din kommentar!!

;)

2008-11-07 @ 16:00:08
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0