Pust.....

Äntligen  Måndag & niu börjar det rensa upp sig däruppe i huvudknoppen!
Gissa om det varit en aktiv men rolig helg!
Fredagkvällen avlöpte hemma & det var lugnt(tror jag...ärligt talat minns jag inte riktigt vad vi gjorde i fredags men tror att jag såg på Idol)
Lördagen var det upp i ottan & dags att förbereda kalas för Lillsnurpan, men så var det ju sååå underbart väder så det fick bli en förmiddag i pulkabacken först fast vi egentligen inte hann. Men hellre lite skoj med Essie & R än att ha jättestädat hemma - ungarna skulle ju ändå stöka ner trippel upp när de invandera huset :-)
Kl 13 kom Flocken med barn & vuxna. Nästa år får inga föräldrar följa med :-) Iår var det bara granntjejenra som kom själva men de är ju stora töser på 5 år!



Åtta små hundar hade vi härhemma!
Kakan målade de små & gjorde hundballongen Vovvov!!
Efter kalaset var det typ att kasta in Essie, Olle & Baloo med all sin packning in i blen. Kl 17 skulle vi vara hos V jag & R för att förfesta lite inför ROCKFESTEN!!
Ja det är ju bara låta bilderna tala för sig själva....KUL hade vi iallafall & det var nästan som på den gamla goda tiden när man var på lägenhetsfester uppe blnad studenthemmen haha..

ooOO ROCKFESTEN OOoo







Sen dog min kamera..nån som spillde Jack Daniels i den eller?!
(Lite andra bilder på FB så ni får väl kika där också...tar sån tis att ladda upp)
Vid tretiden hamnade vi till slut hemma i bädden iallafall så "gammal" som man är orkar man inte mer hehe....

Vaknade ju med liiite flor i huvet om man säger så, men men...upp & hoppa & plocka undan för famlijos som vill komma & fira R som fyllde igår!
Först blev det en middag på Italienarn med hans föräldrar, sen kom min familj & firade med marängsvisch. Essie fick också massa paket av dem & kusinerna var här & busade.
Sen när de skulle gå hem kom R:S familj på varma mackor & paket igen till R & Essie.
SEN var det lugnt & skönt på kvällen vill jag lova!


Idag fyller Essie tre år! kan knappt fatta att hon blivit så stor vår lilla stumpa!
För en gångs skull sov hon när R kom & väckte mig så vi kunde smyga ner i köket & göra frukostbricka till henne!
Sen stojade vi upp till vårt sovrum & sjöng ja Må hon Leva för hela kvarteret!

Knappt vaknat :-)


Visst är det härligt ser hur hon riktigt lyser i ögonen!!

Dagen har vi sen firat hemma. Vid lunch gick vi hem till mamma & fixade lite, sen fick Essie stanna med henne & gå på Mio & köpa klubbor till Salongen så gick jag Olle & Baloo hem & Städade efter alla bravader i helgen!
Städade iordning i Essies bombade rum & hon blev så glad att jag städat så fint, men sen fick jag en jätteutskällning för jag hade varit inne i hennes tält!
Ja hon fick ett prinsesstält av mina föräldrar som hon redan älskar & har som koja!
Lillebror får dock gärna vara i tältet!



Min Fina tjej som nu är TRE år!



GRATTIS LILLA SÖTTUSS!!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Ser ut som om ni hade kalas skoj på festen :)

Värligen snygga ! kanske skulle bli rock brud på heltid ?

Ja nu är de värkligen stora våra 05 .. Grattis igen Essie :D

2008-11-03 @ 21:06:02
Postat av: Lindha

Näää..det var för varmt att ha lpngt hår :-)

2008-11-03 @ 21:41:14
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Annica

M blockerade telefonen hela kvällen och jag då glömde och ringa och sjunga för Essie stumpan.. får göra det imorgon då.. då blir ju hennes dag flera dagar.. då blir hon nog nöjd..

Var är snyggvekortet på dig och mig.. eller var det inte så snyggt dagen efter?

2008-11-03 @ 21:49:53
Postat av: Sussi

Hahaha.. Du var verkligen skitsnygg i mörkt hår!! Kanske skulle bli brunett ett tag!! Mer bilder på FB.. vad är det??

By the way, du har fått en hälsning på FOLO om du inte redan sett det!! ;)

Kram och tänk på mig på onsdag när jag sitter någonstan i Vaggeryd och längtar till pållarna!!



GRATTIS Till snuffsan ESSIE på 3-års dagen

2008-11-03 @ 21:51:22
Postat av: Monixx

GRATTIS till stora tjejen!

Och vad fina ni var på festen! ;-)



Och du:

Du har blivit utmanad av mig på min blogg. ;-)



// Monixx

2008-11-03 @ 22:41:09
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anna G

Skitsnygg är du ju! :-) Dessutom ser du jäkligt smal ut... den där dieten har gjort susen eller?? Kanske man ska prova ;-)

2008-11-04 @ 20:07:55

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0