Blått Bajja

Gissa om vi skrattade jag & essie när vi gick till dagis!
Baloo var helt tokig när vi skulle gå..ja han har kophop det där nu att koppel & vagn betyder att HAN ska få följa med ut! Det är skojigt det!
Iallafall gick han vääääldigt rulligt med bakdelen & nästan kastade sig ut på gräset på "sitt" bajjaställe.
Och ut kommer stora............BLÅA.......bajskorvar! De var verkligen jätteblå. Funderar på vad han har ätit för nåt....
Vi bakade trolldegskakor förra veckan så jag får nog kolla i den lådan om det ser ut att saknas, för de var gröna.
Alternativt är det den nya kattsanden, där i är det också massa blåa pluttar. Usch...kattsanden kanske är farlig att äta?
Nehe...nu kan jag inte skriva mer för nu måste jag undersöka källan till det blåa bajset! Tänkte inte på kattsanden innan. Och det var faktiskt lite väl blått för att kunnat vara de gröna trolldegskakorna.
Huja..

.
Baloo börjar förresten bli stor gosse & får knappt plats i knät längre ;-)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Oj, vad stor han börjar bli nu.. nu ser man det verkligen när han sitter i ditt knä.. Jackson ligger verkligen i lä nu.. Innan var ju han stor..

2008-10-29 @ 10:11:41
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Monixx

Oj!

Vilken bjässe han har blivit redan! :-O

Han ska ju vara typ en ..valp? hihi

Kattsand är inte farligt-farligt. Inte nyttigt heller kan jag tänka mig, men våra valpar har skyfflat i sig kattsand utan att ha fått några men.

Men hur det kan vara så gott? Ja det är en annan fråga. ;-)

2008-10-29 @ 10:20:57
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0