Djur kostar pengar...

Ja det visste jag väl innan för gjorde ju en vacker uträkning på vad Ajax kostat på 10,5 år. Minns inte riktigt men det var typ 180000kr eller i runda slängar ca 1500kr/månad.
1500kr/månad är väl inte hela världen egentilgen...det rä klumpsummorna som gör hål i plånboken.
Denna sommaren har jag lagt nästan 20000kr på bara djuren!!!! (Inköp Baloo, mat & SJUKA katten......)
Beställde grindar till bilen igår så det är därför jag funderat lite över detta under natta. Men grindar måste vi ha så inte Baloo kan skutta ut hursomhelst. Även om Ajax alltid stannade i bilen saknade jag grindar jättemycke när man lastade vagnar & all annan bröte man har med sig när ma har barn. (Och nu TVÅ barn då...)
Grindarna inhandlas från Jeppes & kostar 2140kr. Inte sååå jättedyrt. En bur till vår bil går loss på 6500kr!
Så idag ska jag ringa & kolla lastgaller också. Sen sitter han säkert gullhunden. 

Pratar med  Anna på MSN  nu som sitter & väntar på sin bebis! BF igår så hon har rätt trist därhemma. Trodde minsann hon skulle få minst en vecka innan...så fel man kan ha.

Men snart Anna kommer bebisen, så det hinns säkert inte med nån lunch imorgon..men jag vill gärna smaka den där soppan så nu får du klämma en dag till ;-)
Neh..ska ta atag i mitt smutsiga hus & ge Olle mat.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

vad har du för msn...

2008-10-07 @ 20:53:58
Postat av: Lindha

[email protected] tror jag :-)

2008-10-07 @ 21:18:07
Postat av: Anna G

Ja, ingen bebis än.. suck...tröttsamt! Var hos BM idag men det ger ju inte precis några besked det heller...



Soppan ja, den är ju utlovad... hihi.. vi får ta den snart, lovar!

2008-10-08 @ 18:23:19

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0