Gratis är Gott!

Här kan man minsann få gratis presentkort på lite skojiga butiker!
Lite skoj då jag läste om nåt liknande på Monixx blogg (men utan länk tyvärr...) & sen skuttade jag vidare till en annan där det vart länkat hit:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=99379

Tycker allt det kan vara värt att testa!!! Eller hur!
Nu ska jag packa in Olle i bilen för en tur till doktorn & inhalation IGEN! Sen är han helt gul runt ögonen så en ögoninfektion lär det vara där också.
Kan bara konstatera att nåt Växjö blir det nog inte för oss :-( Hade verkligen sett fram emot det men kan ingen ha Olle så kan jag inte åka.

Det var kanske farligt att äta kattsand...men fick inget svar på om det verkligen är den som färgade B:s Bajs blått..kikade på den & de blå bitarna är ju "stenar" i bajjet var det inga korn..jaja..terkomer när han bajjat nästa gång!

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0