GrötSöt & hästapållar

Olle käkar numerr gröt & banan det var det bästa han smakat i jhela sitt liv! Oj oj vad gott! Så nu ska stor kille bli ännu större ;-)


Första banantuggan i Olles liv! Sötgröt!
Olle har varit på sitt första läkarbesök oxå...tyckt att han rosslar i andningen & känner igen det från Essies förkylningsastma så i torsdags blev det lååååångbesök hos tant-doktorn med inhalationer & en flaska ventolin med hem.
Men ni ska ju inte tro att gladOlle var sur för inhalationen. Både sköterskan & läkaren skrattade åt honom för han pratade riktigt i maken & skrattade. Jag misstänker att de bytt ut inhalationen till lustgas...för sådär skojigt tyckte jag ju det var under Olles förlossning ;-) Vart ska det sluta mmed min lille gosse som redan gillar skarpa grejer haha...

Idag var det ju lördagsmorgon & såhär skoj har vi om mornarna på helgen när R är hemma & busat upp Tuss till max (inte så lätt att ha sovmorgon alltså...)
Hästar gillar ju jag & Essie får gärna gilla dem också!


Den riktiga hästen är min älskling Lancome som jag hyrde förra hösten. Dock inte jag på ryggen på denna bilden!

Nu väntar jag på R som snart kommer hem med mat från nya libanesresturangen. Får se vad han hittar på för gott!
Nästa vecka ska jag ta tag i mig själv igen & trycka bort de där retliga extrakilona jag bär omkring på!
10 nöjd men helst 13 så jag kan svulla lite julmat sen!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna G

Gud vad man tycker att Olle blev STOR nu!! :-)

2008-10-19 @ 12:29:08

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0