Min stavning....

Jag hade faktiskt 4 i svenska & MVG när jag pluggade vidare
......men ett minitangentbord & stress när jag skriver gör att det OFTA faller bort bokstäver & blandas lite huller om buller. Oftast hinner (läs orkar) jag inte läsa igenom så det blir som det blir, Ni får helt enkelt hålla till godo med min ssssshhhnnnyyygggaaa stavning tills jag får massor tid & ett nytt tangentbord :-)

(På jobbet läser jag alltid allt innan jag skickar nåt & där är det ju ett rätt "torrt språk så där är det inga problem...dessutom är de flesta breven där redan klara bara att skriva ut & signa, sen jobbar jag ju inte just nu så kan gott få slarva lite)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: yter

Jag förstår dig! Jag skriver precis lika dant, hellre fort än korrekt. Kanske har vi fått en släng av mammans dyseleksi, öhh rättstavat?, kommer ihåg alla lappar från förr där det stod //kran mamma

Ses i helgen på bullens dop!

2008-10-22 @ 22:40:02
Postat av: yster skall de stå..

2008-10-22 @ 22:41:14

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0