Shoooping

Underbara mamma kom cyklande runt 11snåret idag & tog hand om barnen.
Jag tog Baloo med mig & susade lagligt i 80 till grannsataden för lite klädesshopping.
Varför har man förresten satt farten till 80  DET är en skum fart att åka i!
Plockade upp Kakan & dammsög barnklädesaffärerna.
Lite smått & gott hittade jag :


jeansdress, skärp, finklänning, byxor, stickad klänning till Essie
Kostymbyxor & väst, mysbrallor, body, sockar & vita tunna byxor + body till Olle.
INGET till mig själv, men jag ska shoppa sen! Om 13 kg!(Eller 12,5)
Bara föll pladask för denna byxdressen till Essie:


Visst är den tuff! 249kr tycker jag inte var så dyrt.
Ja vi har målat ikväll i hallen så Essie har hjälpt till! Duktigt va!
Det blev sååå bra så ska visa sen när det är helt klart!! (och städat haha..) Förhoppningsvis blir det klart innan helgen!

Helgen som var har jag varit småsjuk så inte alls hunnit med det som jag tänkt göra...miljoner grejer typ!
Men skönt väder var det ju så en promenad orkade jag med igår.
Både Olle & Essie somnade gott i vagnarna:

baloo hade nog gärna med krupit ner.

Baloo skulle egentligen gått på avslutning på klubben men jag var alldeles snurrig så vi stannade hemma! Ny frisyr fick han däremot så nu är min valpis borta "Snyft" (för er som inte har sett honom så mkt så har han haft valppäls som är alldeles våfflad på öronen men nu har jag alltså klippt bort det)

Söt han ÄR!!!

Nyklippt & fin!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monica

Vilka fina kläder du hade fyndat! Och bli inte rädd om din världens-sötaste-goe-valp är borta en dag när du vaknar. ;-)

Då har jag bara lånat honom lite och snusat valp en stund. Det saknar man nu när våran har tappat all valplukt för längesen.

Ha det gott!

2008-10-21 @ 00:12:02
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Annica

Ojoj.. vilka fina kläder.. din lilla slösa!!

Men vad stor han såg ut nu lille balooen, de börjar bli stora nu våra små grisar..

2008-10-21 @ 10:04:10
Postat av: Lindha

Du har en minigrsi & jag en elefantgris Nöffnöff!

2008-10-21 @ 11:16:12
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Annica

Hahaha... ja det stämmer nog, särkilt på vad din elefantgris sätter i sig.. Haha.. min äter åtminstone växter..

2008-10-21 @ 15:12:55

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0