Testar lite!

har iåförsig några droppar vin i kroppen så skyller väl på det att jag inte klarar av att skriva ett inlägg & posta flera bilder i det så som jag gjorde i gamla bloggen grrrrr.....not like!

jaja...nu hinner jag inte skriva för det där med korten tog ju halva natta (22-22:30 är NATT för mig)

Haft en trevlig kväll hos mina föräldrar med kusinerna..men vilken ljudnivå det blir! Och ingen vill sova & de tre stora går på OverLoad & blir då ganska ilskna. Olle är en rutin bebis & vill inte somna borta alls han heller!
Den enda som skötte sig (som vanligt) är ju Baloo! UNDERBARA GOSHUND!
Ja vi skippade kämpandet med argOlle & en speedad Essie att söva dem där & rullade hemåt istället.
Tror knappt nåt av barnen hann känna lakanen i ryggen innan de sov..komiskt när man h¨llt på & greja 30-60 minuter borta utan minsta lilla blinking på de runda ögonen hos nån av barnen.

Är det slut på gå-bort-grejen när man har två barn?!?
Jag ska bort imorgon på en oväntad inbjudan på tjejfest! Ska blir jätteroligt, så nu blir det en sista pinkerunda med B sen bädden!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

JA denna helgen har det varit barn, barn, bäbisar och mera barn.. helt slut i hövvet var både Peter och jag när vi åkte från götet, vi avslutade kvällen med "gratis" middag på ett hak i centrum (Hannas kille vägrade att vi skulle betala för maten på hans krog)och där var ljudnivån hög också pga någon fotbollsmatch.. nu ska jag vila öronen en heeel vecka innan nästa barngäng kommer nästa helg... hihihi

2008-10-12 @ 21:24:55

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0