Torsdag...

...och Olle bullen är så förkyld! Lillemannen kan knappt hosta det bra rosslar i honom. Ingen feber & inget snor så det är bara avvakta. Han har legat upppallad på kuddar hela natten & sovit gott iallafall. Nu sover han gott inbäddad i vagnen så får se om jag ska ringa upp så de får lyssna på honom. Lite orolig för RS i och med Essies baciller hon drar hem & hon pussar ju på Olle i tid & otid.

Hopplade hästamopeden igår & var snabb att ta Zerona som brukar gå som en klocka...när tom en klockhäst rusar iväg som en travare är det nåt fel på mig. Höfterna rullar & klarar inte att hålla om alls. Blir så irriterad på det för det kostar ändå 160kr varje gång & när jag åker runt på detta vidset på hästen känns det som kasta pengarna. Blir det inte bättre nästa vecka tar jag en paus så lederna går ihop sig igen.

har MASSOR att göra hemma så får nog ta & sätta lite fart. Nån sa att det alltid är så iordning härhemma...ja det är för jag inte låter er titta i alla rum, speciellt får ingen kika i källaren fast där bor ju monstren så där vågar ingen kika ändå haha...
Såhär fint iordning är det i Olles rum:



Och Olle själv i sin säng:



Men Olle är rätt glad fast han har så stökigt :-)
I alla lådor är det Essies gamla kläder, håller på & sortera det lilla som Olle kan ha sen & det somm är helt & fint som ska sparas av hennes grejer. Lite ångest får man faktiskt av att packa ihop alla fina tjejrejer.
OCH att redan packat en halv låda med Olle-grejer..min lille bebis redan en "stor" kille!

En skojig bild på Baloo...han ser helt skranglig & konstig ut, ungefär som de nerbantade kändisarna som bara har ett stort huvve ;-)



Och såhär fint vaktar han ingången till dagis varje dag när vi lämnar & hämtar. Är faktiskt riktigt riktigt duktig & pratar ingen med honom när de går förbi sitter han helt stilla (vad jag sett har ingen kommit in med trasiga kläder & blod haha...)



Och en mysbild på Söttussie också när hon bor i sitt fina lilla kojanhus.




Just det...passar på & säger STORT GRATTIS till Marlen som fått en FLICKA!
Hoppas allt går bra & att ni är hemma/kommer hem snart!

Dags att ta tag i dagen!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Ursch känner igen de där med bok o stök!

Vi har hallen uppe som ser ut som stryk..

Och tvättstugan/källaren..

Men ja vet inte vart man ska göra av allt, så det har bara fått stå kvar ..



Mysiga bilder :)

2008-10-16 @ 09:59:32

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0