Utkast: Fredagspulsen slår ...

Fredagspulsen slår som en hammare....
haha..ja inte är det mitt ordspråk, jag tar det helst lugnt på fredagar.
Men igår sa Smulis att hon var manfri ikväll & lite vinsugen....så nu drar det ganska mkt i tjejtarmen, alltså att träffa tjejer & dricka lite vin ;-) (med betoning på lite för efter två glas är jag full så billigt är det haha..)
Em var också i stan & vet att Plättan varit sugen på lite vinkväll ett bra tag. Får nog dubbelcheck med Smulis om hon vill ha oss hos sig ikväll så kan jag sula iväg ett sms till de jag kommer på. 

Nu ringde svägerskan så kvällen blir hemma hos dem istället.
Hon är nu en riktig doktor med legitimationen i hamn så ville fira det en liten stund med räkor tyckte jag hon sa. Mumma!!! 
GRATTIS SVÄGERSKAN! Nu ska vi ringa henne varje dag om alla våra krämpor hehe...

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Åhhh jag vill oxå ha tjejkväll med vin!!!! va gott det låter, är ju evigheter sen. När kunde du börja ta lite efter Ester & Olle?

2008-10-03 @ 11:29:43
Postat av: Lindha

Det är ju nya amningsrön nu så enligt "reglerna" kan man ta ett/två glas i veckan & ändå amma.

Sen hur man "lyder" de rrekommendationerna är väl upp till var & en. En del kör ändå noll men det omer inte ut i mjölken.

Jag tog nåt glas vin ganska snart efter Olle, det var GOTT! Men man får passa sig för man tål ju inte mycke & ta hand om bebis onykter är ju inge bra! (Oavsett om man ammar eller ej..)

2008-10-03 @ 12:52:31
Postat av: Lindha

En länk till SLV:



Page.aspx?id=12555&epslanguage=SV" rel="nofollow">http://www.slv.se/templates/SLVPage.aspx?id=12555&epslanguage=SV

2008-10-03 @ 12:54:38
Postat av: "Anka"

Smulis här säger SKÅL... :-)

2008-10-03 @ 14:05:16
Postat av: Sussi

Grattis till "svägerskan" och tjöta inte ut henne för mycket som en galen hypokondriker bara... hahahaha..

Trevlig kväll så länge och njuta av vinet lite år mig också.. KRAM <3

2008-10-03 @ 19:25:31

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0