jaha...ska man lära sig nåt nytt nu?!

Jag har allt märkt med åren att det blir klurigt att lära sig nya saker. Och ja, en ny blogg blir ju som ett helt företag för mig haha..
åste nog ordna barnvakt ett par dagar så jag kan fixa till detta tror jag :-)
Men syster blir glad för nu slipper hon bli medelm på en familjesajt för att kunna kommentera...
Så alldeles snart ska jag flytta från det gamla träsket FL hit då...
Har redan försökt i en timme att ändra namnet på bloggen utan framgång, så det får bli såhär till en början iallafall!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Kuuuuul!! Nä namnet går inte att ändra för det är ju namnet på "din" sajt!! Å så tar det ju ett tag att lära sig finesserna.. Bara kämpa på!!! VÄLKOMMEN!!

2008-10-01 @ 10:32:18

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0