fredag

Olle har tagit sovmorgon. Han somnade 21:30 igår efter två försök att lägga han emellan.
Sista gången var när sambon kom hem från hockeyn.
Då sa jag till Olle, ska du gå & sova nu?
Då gick Olle till trappan & vinkade till pappa & Essie som också väntade på honom..(sambon alltså).
Sen har jag inte hört ett pip från hans rum på hela natten.

Jag har tagit en 20-minutare med Baloo. Skönt att ta ett varv på morgonen utan barnen. Sen ska vi på inskolning med Olle, Essie får vara på dagis idag också.
Blir nog en tur till stan, behöver köpa några byxor/tröjor till Essie.
Sambon hade med sten hem igår, så ska försöka göra klart min rundel runt mitt träd :) efter 1.5 år....

Imorgon åker jag till Öland på släktkalas. Tar med mig Essie.
Sambon ska till uppåt landet över dagen till sin kusin på dop & tar med sig Olle dit.
Ska bli intressant att se om vi kan fånga farmors alla barnbarnsbarn på bild iår. Såhär brukar det se ut:


2008

2007

2006

Hittar ingen från -05 :)
Men fler små knottar tillkommer ju varje år. Iår är det Felix som kommer göra debut :)
Ska bli kul & träffa alla kusinerna iallafall!! (De flesta, några som inte kommer, men lite svinn får man räkna med)

Oj vad mycke roliga kort man hittar när man kollar på de gamla...
Tvungen att visa min lilla goda Kaka med Olle förra året :)
Tänk när lille Liam är lika "stor"! Bamsebebis :) (Olle är nästan två månader på bilden)


En stor fredagsKram till till Kakan!!!!!!


Dags att väcka sovbollen däruppe & göra sig klara för dagen!

GLÖMDE.....
Ska till Kosta Outlet imorgon, (bla POP.) Är det nåt nån vill att jag spanar på så kan jag kolla om det finns & lägga ut så länge. Hör av er här eller på min mobil.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sophie

Ses imon då kusinen :-)

ska bli kul men är liiiite nervös för hur det ska gå för vovvsen

2009-08-21 @ 19:46:35
URL: http://sophiesoph.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0