Leka me mig...

Sambon ska ut ikväll & fiska kräftor.
Jag har inte alls nån förståelse för varför han inte kan ta med två barn i den lilla båten?!

Nä, kan vara lite mysigt att vara hemma med dem själv en kväll, båda våra barn är otroligt pappiga så jag har inte en chans om kvällarna när han är hemma.
Men om nån känner sig ensam allena eller är sugen på lite mat/vin så så slå en pling så hittar vi på nåt här :o)
Speciellt lite riktat mot min lilla vänn Skatten :) Saknar dig, vore skoj att ses en tur om du stannar i bya idag ;)


Nu har sambopn satt igång grävet ute, jag ska testa & klippa gräset.
Nacken är så mycket bättre efter kiropraktorbesöket, så det blir jobba på måndag! Skönt!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Trevlig helg önskar jag er oxå.



Och jag tror o hoppas att de blir sånt stort intryck av bion så att de sitter still. Sen massa mut godis på de , kanon :D

2009-08-14 @ 17:49:05
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Sussi

hahaha... så söt du är!! Ledsen att jag inte tar mig tid att komma in till stan, har större längtan ut i skogen och hämta det gula guldet.. ska bara trimma pälsen av Maija först..

Kram i massor

2009-08-14 @ 18:11:40
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0