Lite shopping...

Var på staden & köpte lite smågrejer.
Kom på att det va rea på Bonvings förra veckan, såg ett par stövlar där som jag ville ha.
I Göteborg har ju alla höstskor kommit & det var massa såna stövlar. Varför köpa till fullpris när det finns på 50% ??



jeans & jeansleggings, stjärntröja till Essie, stjärntröja & svarta mjuka byxor till Olle. Köpt på Kappahl, tycker de har superfina barnjeans till bra pris. Just nu 50kr rabatt på byxor också.
Vagabondstövlar till mig!

Rille hittade nya husdjur när han började lassa sten påsidan av vårt hus. (Projekt 2 ska göras också, gångar & murar)



Så söt så söt!! Hoppas ingen fick hjärtinfarkt nu ;)

Essie tog med pappan till skogen, jag har urbota supertråkigt & vill helst sussa en stund. Olle är tjurig & pipig. Tänder på G eller nåt annat?

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Ahhh köpte Du de där leggingsen, kollade på dem.

Köpte de andra jeansleggingsen som låg på bordet (om Du såg). Både de ljusa och mörka...blir till födelsedagen =)

Vad köper Du för stl till henne nu?

Jag köpte 104 och hoppas att det blir bra. Vill ju inte att de ska vara allt för långa men hon ska ju ändå kunna ha dem ett tag.



Skitsnygga stövlar.

Behöver med ett par svarta... men nu får det prioriteras när man börjar plugga =(



2009-08-13 @ 21:03:02
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: ღ MONIXX ღ

Hahaha, ingen som kommenterat den enoooorma schpindeln.

Antar att alla som reagerat på den svimmat. :-))

Den där skulle inte ens komma i närheten av mig och mina armar. Never!

Fina grejer du köpt du.

Gott att få shoppa lite ibland. Nyttigt för själen faktiskt. :-)

2009-08-13 @ 23:01:36
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Micka

Fan f*n vilken hämsk jätte spindel.



Så fina grejer du shoppat :)

2009-08-14 @ 17:51:31
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0