Ölandstok!

Hemkommen från Öland med magvärkar som kan likna födelsevärkar. Tur att jag vet att jag inte är gravid, annars hade det blivit ett besök på bb haha...
Magsjuka?! Inte kräkikts & inget ovanligt ur andra änden heller, så det är väl bara avvakta & se.
Mamma skickade bort mig till morbroderns husvagn i morse för en "magmedicin". Det kanske hjälpte liiite ;)

Gårdagen var iallafall jättetrevligt. Vi var cirkus 35 släktingar av 49 som kom.

Vi hade våran bil, Lilla Syster packade vi in i bagaget

Hos Farbror med fru blev det femkamp:


Vi får nog döpa om Stinsen till Spiken istället :)
16 slag inte dåligt, men farmor klådde han med 9st!! (93 resp 85 år gamla)


Hamra hamra...


Alla barnen...men det fattas 4-5 st som inte kom denna gången.



Lite lek idag, fast jag låg nbara ner nedanför. Mådde inget bra av att hoppa :)
TACK för en trevlig kväll hela släkten :)

Just det...innan vi kom fram till Öa så var vi Kosta Outlet. Fanns inte sådär jättemycke kläder just nu, vi hamnade i nån skarv sommar/höst. Jag hade ju laddat  kortet för inköp av vinterkläder till båda barnen.
Men Pop hade inte alls stl, eller de färger jag ville ha. Inte heller nån av fleecen med vindstopp.
Köpte ett par lite glittriga Ecco kängor till Essie. 490:- ligger på 700:- i vanlig butik, sen var de lite annorlunda.
På "pyntshopen" däremot där de säljer Sagaform & Orrefors fyndande jag rejält.

Orrefors Jernverk Blobster :


Pris i butik 2499:- , där kostade den 519:-
jag har sett den innan men tyckt att den var för tokdyr. Men en femhundring kan man ju ionte låta bli.
Sen två ljusstakar till i samma serie:


 Köpte två st, de höga,
Ord pris 399:- mina kostade 79:- & 89:-

Nöjd med helgen iallafall & hoppas jag INTE fått Magsluss!!!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Gud vad fin serie!! Men som sagt.. till ordinarie så hade man väl knappast kostat på sig det...



Ses imorgon då, så vida du inte är dålig!?



KRAM

2009-08-23 @ 20:00:31
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Micka

Jätte fin serie, Me like silver :)



Ser ut att varit en trevlig öland vistelse, förutom magont.



Kram

2009-08-23 @ 20:05:48
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja du, här är magarna stabila så det var nog inga basilusker i det vi åt tack o lov, hade varit illa med 35 magsjuka släktingar idag;-)



Hoppas du har piggnat till, ha det gott!

2009-08-23 @ 21:03:44
URL: http://sophiesoph.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Hoppas din mage repar sig...

Ni ser ut att haft det trevligt. >Vad härligt.

2009-08-24 @ 08:16:34
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0