Så var det FREDAGSMYYYS!!

Tvi vale vad jag börjar ÄLSKA den låten!!
Som tur var, för att det inte räckte att jag haft den i huvet sen jag såg en chipspåse i affären igår, så fick jag även hela länken av Marcus på FB. TACK kära du! Nu sitter den som smäck!!
För er som också vill ha lite fredagsstämning kan gå hit & lyssna ;)

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D0TcILZ2446c&h=ddc40c01567e0d5c2805d40290010b80

Sambon är & fiskar kräftor, vi hälsade på en stund innan det var dags att åka hem igen:





Olle är rädd för vatten, Baloo likaså men sugen va han & hoppa i & till slut gick han i halva. Tror allt han simmat om jag badat också :)



Hemma igen blev det 2fredagsmyyys" (hör ni musiken i öronen...??!!)
Lite svårt att få Olle att äta sina ostkrokar nöär Essie fick chips...Baloo skiter i vilket..han inväntar tappade smulor!

För mig blev det detta:



Nu ser alltid mina matbilder så  flöööötiga ut....men det var så otroligt gott!
Lax, nån rökt form, pepparrot, potatsallad, advokado & pesto. Skippade salladen :)

Efter maten skrapade Essie Triss, tyvörr ingen högvinst men kolla hur koncentrerad hon är :o)



Den där tunggrejen gjorde hon alltid när hon var mindre, försvinner mer & mer, men ibland kommer den fram!
Så supersöt!
Försökt få på film idag hur Olle pussas, inte lyckats så bra så får ta sambon till hjälp imon när han kommer hem igen.

Ha en bra kväll därute!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Pussar kan man få här oxå nu till höger och vänster.. BLÖTA är de dock rejält vill jag lova!! Hi hi.. men vad gör väl det?? :-)

2009-08-15 @ 07:44:46
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: marie

visste e det gott med kräfta, och alltid trevligt med en kräftskiva! vi kunde inte hålla oss längre ;-)

2009-08-16 @ 17:23:36

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0