Shoppingsugen..

...är grymt shoppingsugen idag!
Kläder till MIG & barnen. De börjar ju dagsi nästa vecka & bådas garderober är urväxta & väldigt somriga.
Jag vill ha ett nytt soffbord & en ny tv bänk (PS stockholm serien Ikea, den som är lite 50-tal)
Men tycker det är lite onödigt att ha allt nytt med två grisungar som plåttrar med klåfingrar överallt.
Fast kläder till MIG är jag väl värd...

Får se om jag orkar ta mig till nån grannstad eller om vi ska börja ta tag i grävandet härhemma på trädgården istället.
Vi ska ju göra om vårt badrum uppe också, så borde titta på nytt fönster dit & boka tid för hantverkararna.
Men vi drar verkligen ut på det för det ena medför det andra, är det illa i rören måste vi byta hela vägen ner i källaren & fy vilket extrajobb.
Har minsann sett hur stökigt det blir när man river ut badrum :o)
Sen har vi lite beslutsångest....
Svart - vitt
Beige - vitt
Heltsvart
Hängtoa eller vanlig
Fast glasskiva till duschen eller svängdörrar.
Det är litet badrum. 5 kvadrat i golvyta samt snetak. 




 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Hade vi gjort om badrumet så skulle jag lätt satt in en hängtoa. För jag hatar att nästan lägga sej på golvet för att komma åt att städa överallt !



Ang stolarna.

De är vitt läder. De är köpta från Ellos.

För 4 stolar med frakt betlade jag bara ca 3 100 :-

Lite pill att sätta ihop , men jag tycker de är jätte fina.

2009-08-13 @ 09:40:43
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Klart du ska shoppa lite kläder. Jag vill med! Badrummet det är svårt men om det är litet skulle jag satsa på ljust och en hängtoa. Slippa städningen runtom den,. Svängdörrar i duschen är ju väldigt smidigt så man kan fälla ihop duschen liksom.

2009-08-13 @ 13:00:47
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja det är härligt med lite höstshopping!!!

Jag är också sugen på det men tänkte köra en Gekås snart och det kostar ju lite ;-)

Ang. toan, nu vet jag inte om du ville ha tips men eftersom ni funderar så tar jag mig friheten att tipsa :-)

Jag röstar på svart/vitt (vi har mörkgrå och vitt och ångrar mig inte en sekund), hängtoa (smidigt) och absolut svängbara duschväggar så man kan fälla in dom och få massa yta.

Ha en skön kväll!!!

2009-08-13 @ 14:53:45
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Anna

Beträffande möbler.. Om du har ngt till övers för skänkning eller så - hojta! Vi har två lägenheter i Nässjö Baskets regi som behöver fyllas! Hämtas gärna ;-)

2009-08-13 @ 18:51:35
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Lindha

Taco för tipsen!!

Gamla möbler finns det gott om, men jag är ju en "sparare" ;)

2009-08-13 @ 22:19:50
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0