Sicka sömntutor...

Vaknar av att telefonerna ringer.
Nere.
Sen hör jag Olle prata i sitt rum. Jag går upp.
Kvar i bädden ligger Essie & sambon. Klockan va 8:55 när jag gick ner.
Nu går Olle här & drar fram grejer. Måste upp & väcka övriga så vi kommer igång med frulle osv.
Vi ska ut i skogen kl 10:00 så det blir att sätta fart.

Vi grillade igår. Köpte högrev som vi delade i småbitar på spett. Marinad gjorde jag av smokeyhickory, färskakryddor, vitlök & massor med choklaadsås. (sån man har till glass) Det blev riktigt riktigt gott!!!

Vad valde Essie igår då?
Först ville hon ha tatueringar...20kr.
Men sen ändrade hon sig & tog en slags Barbiedocka med lillasyster som satt i vagn. En liten hund var det med också.
Duktigt!!
Igår somnade hon inte själv, men vi hade gäster här så då tror jag det kommer dröja lite innan hon gör det.

Dags att ringa chefen, telefonsvararen sa att det är han som störde min skönhetssömn!

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0