Sköna söndag!

Ja, jag gillar söndagar, speciellt nu när jag vet är jag är ledig på måndagar.
Då blir inte söndagen sådär "stress-nu-börjar-jobbet-imorgon".
Även om jag går upp tidigt ändå när jag är ledig så är det ändå skönt.

Stadsfesten igår var kalasbra. det enda man kan klaga på är väl vädret & kylan, men det rår vi ju inte på. Pälsade på mig rejält så det gjorde inget. Tog inte de nya stövlarna, bäst att inviga dem en jobbdag så jag vet att det går ha dem flera timmar i sträck & gå massa innan de får följa med ut.



de bättre banden spelade ju på fredagen, men det gör inte så mycke, det mysiga är ju att strutta omkring, ta en öl lite här & där, lyssna lite på musik & träffa goa vänner!
Åt såklart Langos....mmmmmmmmmmmmmm...skulle nog kunna börja ränna på diverse festivaler igen bara för att käka Langos..eller kanske ska skaffa en egen Langosvagn?! Kan ju bygga om Pärlan sen när jag övertalat sambon till en lite större nyare vagn ;)
Roligt vart det iallafall även om jag tyckte endagsbiljettpriset var lite väl mastigt, 350kr/biljett, sen dricka & mat också...tuggar ju iväg rätt fort.

Idag gick jag upp kl 10:00. Fick lite ångest för det för jag brukar aldrig sova mer än till 9:00.
Ner & fixa kaffe & frukost, kollade på nyhetsmorgon i sängen & mös.
Sen kom barnen hem & vi fick lite hjälp att rikta ut där vi lägger sten.
Essie & jag lagade middag (flygande jacob) & bakade 6 äppelpajer.
Nyss hemkommen från styrelsemöte på hundklubben, Essie somnat i fåtöljen & Olle har glatt vinkat hejdå från sin lilla säng :o)
Nu blir det förberedelse för min lilla "present" till nån ;)




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Trevligt med en "utekväll", är mäkta avis på langosen!!! Är också en sån som springer till den vagnen när jag ser den...men när såg jag den senast...6-7 år sen :-(

2009-08-31 @ 08:27:13
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0