Snart...

...susar jag till Götet!
Åker med mina föräldrar som ska dit på nån kusinträff på mammas sida.
Jag & Syster ska också följa med dit imorgon en sväng & glutta på den delen av släkten. Skoj!!!
Ska bli kul & se om mitt barnaminne minns rätt. Har en föreställning om hur huset där mammas kusin bor i ska se ut. Men det är säkert 20 år sedan jag var just hos dem senast. (Mamma har så stor släkt så annars brukar vi träffas på lokal när det varit kusinträffar för dem)

Ikväll blir det lugnt hos syster, eller vara hos min bror, vet inte än. Från början skulle vi gått ut idag & ölat på avenyn men det säger mitt huvud blankt nej till tyvärr.
Surt, men bra att jag blivit lite piggare iallafall.

Försöker fixa en liten surprice för någon annan ikväll...hoppas det går i lås & att det kommer smaka bra isåfall :)
 Slurpa gott kan va en ledtråd ;) en annan kan va att detta INTE va så poppis att averka utanför nån annans tält i 30 graders värme på Hultsfredsfestivalen för typ 14 år sedan,.
(Usch vad GAMMAL jag är!!!!! Minns ju saker som hände för både 15-20ÅR sedan...Ysch vilken tant man e)

Min galne sambo lekte pirat här idag med Essie & Olle!





Han ritar små teckningar med saker som finns här omkring, där finns ytterligare en teckning så går man dit!
Idag ledde ledtrådarna till Essies prinsesstält. Där inne fanns en polkagris. (som hon inte ens gillar, men det gjorde inget sa hon, hon kunde ta ett chokladägg istället)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

på lokal!? ha ha..



Vilken påhittig man du har! :-)

2009-08-07 @ 15:44:35
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Lindha

Eller hyrd kyrkoförsamling ;)

2009-08-07 @ 15:46:41
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: ღ MONIXX ღ

Hoppas att du har/har haft det asbra( bara kände för att skriva så för jag kände mig oxå litet gammal när du skrev sådär..'supertrevligt' hade ju kanske varit med passande, men guuud vad gammaldags och ordentligt. ) ;-) haha

Din man verkar vara en påhittig filur minsann. hehehe Härligt!

2009-08-09 @ 18:41:20
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Helén

Ja det är ju en liten bakdel med denna op... Så det är mkt blandade känslor inför det. Köpte ett par nya shorts nere på öland när vi var där, 2 veckor senare så vart de för stora, hur kul kändes det på ett ungefär...ler Men men, nåt skall man ju glädja sig åt.

Hoppas att du har haft en härlig helg i Götet o att du känner dig någorlunda bättre i kroppen.



Ha en mysig kväll.

Kram

2009-08-09 @ 20:04:34
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0