Tredje gradens baksmälla...

..och då har jag inte druckit en droppe alkoholiga drycker sen i lördags...
Skit säger jag bara. Är måttligt road på den där gubben som körde ut framför mig just nu.
Mitt stackars huvud tål inte höga ljud, mina armar kan inte lyfta min lillprins, vågar inte gå ens en liten runda med draghunden Baloo.
Sov två pass *2 timmar igår under dagen, sovit hela natten men vill helst krypa under täcket igen.
Försöker få tag på VC för att få lite råd & sen min kiropraktor.

Tycker sjukhuset på Ryhov skötte mitt besök ganska illa, en otrevlig sjuksköterska, en röntgensköterska som bara skickade iväg mig hit & dit med den där stödkragen utan att berätta nåt.
Läkaren va iåförsig trevlig, men nja..lite mer info kan man väl ge. Bara för man kan stå & gå så kan man ha rätt ont.

Sen måste jag kolla upp hur man gör imorgon, jag är ju föräldraledig torsd-fredag. Sjukskriver man sig hos fk då?
Tar sambon ut FP istället?
Vart är min bil? Är det grejer kvar i den?
Betalar den andra bilens försäkring min karensdag/sjukskrivning? Eller hur funkar det?
Får väl ringa kollegorna på jobbet  höra lite :)


Dags att hoppa i duschen & vänta på VC samtalet....

Idag hade Sara & Putte en födda annons i tidningen. Värmer i hjärtat :o)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Ja det blir verkligen mkt o ta i!! Picknicken var mysig.. nästa gång får du/ni hänga med :-)

2009-08-05 @ 15:30:30
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0