Vab-start....

Olle har varit en grinOlle halva dagen. Sov när jag hämtade honom kl 11 på dagis sen sov han till 13:30
Hemma igen var det bara vara ute eller få riva i ugnen som dög...(valde att vara ute)
La sig som vanligt vid 19:30
20:00 vaknar han & vi hör hur han knappt får fram skriket ens. Hämtar ner han & luftrören är helt igentäppta.
Bara att inhalera & invänta första vab-dagen med honom...retligt. Men så är det ju ibland med de små.
Sambon hade redan inbokat möte så det får bli jag som blir hemma. Får ta & jobba på fredag istället så jag hinner ikapp.

Nu springer Olle omkring med sin inhalator & plockar den i delar...kul kille. Glad fast man är sjuk. Liten gosing!
Men visst känns det lite retligt när vi laddat upp med inskolning & allt inför morgondagen...

Fick förresten ett glatt samtal från Kakan idag :)
Jag har inte fått tag på henne på hela helgen, har blivit att jag ringt alla "matpassen". Sen idag har jag försökt ringa när jag räknat ut att jag måste lyckats få tag på henne nån gång. (Liam äter var tredje timme, det tar nån timme)
Jag blir alltid lite nervös när jag inte får tag på dem & inget är "uppdaterat" på FB.
Iallfall ringde hon sen på eftermiddagen & hade suttit med Liam hos sig hela fem timmar! Sitta känguru kallas det visst :)  Det var verkligen på tiden att få ha honom mot kroppen efter fyra veckor :)  **Lycka**
Essie svarade förresten när hon ringde & frågade genast varför  hon var på sjukhus & varför Liam inte fick bada i deras pool...
Jag har föklarat för henne innan att han är för liten.
-Men han kan ju ha puffar på armarna!!!
-Men det har ju inte Olle heller.
Tyst.....NÄE MAMMA JAG BARA TOJJAR!!! (skojar)! Han är ju en BEBIS!!

Tänk att Liam blir fyra veckor imorgon! Längtar massor efter er!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

Tråkigt med vab redan. Men sådant är det väl. jag vet vad som väntar mig...



Skönt att höra att det går framåt med lille Liam. måste vara en ljuvlig känsla att få ha sin bebis nära efter så lång tid.



Så gullig hon är Ester. klart han sak ha puffar på armarna.

2009-08-24 @ 21:53:06
Postat av: Anna

Ja det hade ju varit en syn det.. Puffar på armarna på lille Liam ;-) Kul o höra att det går bra för dem iaf.. Trots att man inte känner dem så, så tänker man på dem och hoppas att allt ska gå bra för dem!

2009-08-25 @ 07:30:55
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0