Bocken är funnen.....

Ja, ni ser ju på bilden  längre ner vart min bock hade rymt........
När jag kom in på mottagningen såg jag honom & hans nya vän.
"-Nä, men gud vad SNYGG! haha... " skrattade jag.
Precis då kom en kille förbi i läkarrock & blev så glad &  sa
"-Tack Tack!"
Inte han som klämde på mitt ben som tur va :o)

Benet hade iallafall läkt bra så Mojängen fick jag lämna kvar där. Skönt skönt skönt. Ni kan ju tro att jag glatt hoppade i mina tajts på studs efteråt.
Nu ska jag strax upp till ortopedtekniska här på sjukan & prova ut ett nytt lite mindre skydd som jag ska ha när jag ute & åker pulka, går i skogen eller om jag nu, mot alla odds, skulle få för mig att ta en löparrunda nån gång.
(har jag inte sprungit runt ens sjön på 10 år, varför skule jag börja nu liksom...)
Sen ska jag träna på rehab ett tag så det kommer tillbaka lite muskler runt sparrisbenet.
Men visst är det skönt att slippa lägga sig på operation så hellre träna & ha tråkigt än att opereras & ha ännu tråkigare :)



L, du får ta hand om bocken när du börja jobba, och passa dig för Skelletto ;)



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Haha , vilka snyggingar ! :D

2009-12-16 @ 14:29:04
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0