Helt Hysteriskt!!!

Jamen GOD JUL!!!
Ingen kommer få några bilder iår med barnen på bild....
Shit...vilket projekt.....



Läste tom tips på Aftonblaskan hur man skulle lyckas få fina bilder på barnen..
Hm..de hade definitivt inte med en 1.5 åring & en hund i det testet!!

Vi bakade Lussebullar istället.
Det var tråkigt. Nu vet jag varför jag aldrig bakar bullar & sånt.
Fy för att stå & dega (kan man ju iåförsig köpa en bakmaskin) sen rulla rulla rulla i all evighet.
Lite goda blev de, men rätt torra & skulle nog haft mer saffran i.
Nä...det blir att återgå till det vanliga....le sött & f¨några påsar av mamma ;)
Essie tyckte dock det var skoj & bakade en hel plåt med yttepyttesmå knyten.
Och så en "mamma med bebis" som hon pratade med under hela baket.


Bebisen sover & är nakenfis.
Det ser ni väl?! Essie var riktigt arg på mig för att jag tyckte att den skulle ha lite russin också.
-Men MAMMA!!! HON sovger ju, & behöver inga russin för hon är nakenfis. Det SER DU VÄL?!!?

Imorgon blir det tyvärr en vab-dag igen. Sambon kunde inte. Det frestar på mina få arbetsdagar att vara hemma på vab. Det blir nog gå upp till 80% efter jul, för barnen är ju ändå sjuka jämt känns det som.
Bättre att spara föräldradagarna till en lång sommar framöver :)
Olle har inte haft feber idag, men efter fyra dagar ganska hög feber & ingen mat alls (bara välling) tycker jag han behäver ha en hemmadag till för att komma igång igen.

 






Vill du säga mig nåt?
Postat av: frida

Ha ha, de där yrvädren kan du ju försöka samordna till ett snyggt kort... good luck!



Måste bara säga att ja ser stor konstnärspotential i Essie och bagerikunskaper, snyggaste lussekusen hittills! testa johans deg, de e utmaning de, kladd kladd! Trodde inte ja skulle börja baka innan dej!

2009-12-07 @ 22:30:51
Postat av: Anneli

Förstår dig fullt ut att du det var knivigt att få till en bra bild med tre, jag klarade knappt av två...trodde jag var smart när jag mutade med en kinapuff men vad tror du hände då? Just det, en kinapuff i kinden och ett evigt smaskande på varje foto...haha...

2009-12-08 @ 10:25:12
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Linda s

Hihi! Då får mej att le iallfall! Vilka fina kort! Och vilken fantasi dom har, våra barn!

Vabbar me idag. Nova kräktes igårkväll...brrr...

Krya på er! /Linda S

2009-12-08 @ 12:36:23

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0