Lite mer juuuul..

Utepynti, bocken är fortfarande på rymmen. Konstigt!






Barnen tittar på tomtebloss efter maten!

Andra bilden min första PS bild :) Kanske dags att överge Paint nu?!?!
Men nu börjar Idol så hinner inte fixa de andra lika fiiiiina!!

Ha en underbar kväll. Nu väntar Pops & rötjut!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Syster

Duktig, men använd picasa istället, enklare och gratis. Har dessutom "jag chansar" funktion som brukar fixa de flesta foton snyggt.



Bocken kanske rymde med julskinkan..

2009-12-12 @ 09:46:04
Postat av: Anneli

Jättefina pynt du gjort, och ps-fotot var ju jättefint! Jag är inte alls "high" på ps, kan några få men naggande goda knep ;-)...skulle vilja lära mig mycket mer.

Ha en skön lördag!

2009-12-12 @ 12:53:15
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Marlen

Ja jätte fina prylar, man vill ju ha allt när man går in i sånna affärer! söta nissar du har :)

2009-12-14 @ 20:42:12

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0