MysPys!

Tack för alla fina gratulationer, här på FB, på telefon & er som jag träffat nu under juldagarna!
Planeringsverkstaden är redan igång....men när var hur & med vilka får ni ge er till tåls med att veta :)
Men håller verkligen tummarna för att vår A plan kan klaffa!!!

Igår var vi på annandagspartaj på det berömda Högland.
Alldeles för mycke folk.
Jag har ju lite folksamlingsfobi & avskyr att köa till allt....
ö för tt hänga av jacka, kö till baren, kö till toan & så samma visa igen.
Men roligt hade vi även om jag tappade bort alla hela tiden ;)



Klassisk tjejtoa bild :)

Idag blir det städ/plock/sorterardag.

Är lite sugen på att laga lite middag till mina syskon också...så får väl fråga om de vill komma hit eller om de ska häcka uppe hos föräldrarna :)
Åka pulka & kanske kanske skulle man våga inviga bastun?!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

2009-12-27 @ 13:07:31
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Har förstått att det var mycket folk igår. Samma fina kakel på Högland ser jag :)

Så roligt med planering. Spännande att välja ring och allt. Så glad för er skull.

2009-12-27 @ 13:08:33
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0