Sött....

Hittade en så mysig butik jämte jobbet i Helsingborg.

Byrå
Liten byrå, vill ha till Essies rum!

Shopoholic
Söta shoppngdockor :) Perfekt tjejkompispresent!!


Servettringar
Såna här finingar köpte jag, allihop de hade i affären. Det vore ju synd om bara fyra ensamma fick ligga kvar ;)

http://fjarestadtyger.se/



Nu blir det att sooova.
IdolErik vann som ni vet. Jag tycker han sjunger vackert :o)
Har inte tittat så mycke på Idol iår så har svårt att ha nån åsikt, men tycker det jag sett varit ganska lamt.
Förutom Eriks Show must go on... den ger mig rysningar!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Fina grejer i den där butiken!!!

2009-12-12 @ 12:51:55
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Älskar roliga butiker. Var för bor man i Nässjö....?

Eller kanske tur att man bor i Nässjö, annars hade jag handlat ihjäl mig.... :-) /Linda S

2009-12-12 @ 21:16:33

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0