Hemma igen.

Igår skeppade vi ut barn & hund på olika destinationer för att själva ha lite roligt uppe i Norrköping hos våra vänner!
Lina passerade de tretti & det måste ju firas med lite fest!
Essie åkte med Sara på kalas hos Allie, Olle & Baloo tog mina föräldrar hand om.

Vi hade sån tur att vi kunde åkamed C som skulle hit med sonen för barnvakt. Uppe i Norret var det bara att göra sig klara för avfärd till roddarklubben där vi skulle vara!
Lite spännande var det hur det skulle bli med maten, istället för paket hade Lina beställt mat från alla.
Alla skulle ha med sig nåt att ställa på buffebordet så egentligen kunde det ju bli 30 ostar av samma sort.
Vi gjorde vår goda blomkålsröra. Buffen blev jättelyckad med massor roliga rätter. Så den ideen ska vi absolut knycka till nästa storfest!
Kvällen blev låååång med massa god mat, tårtor, singstar & allmänt roligt!



Grattis Lina % Tack för en trevlig FEST!!


Mina fina röda skor! (eller Kakans röda skor)



Imorse vaknade jag kl 11:20 det har inte hänt på år att jag vaknat så sent! Men behövde väl sova så länge.
Det fick bli överbliven tårta till frulle...nyttiga va! Lina & sambon hade redan varit nere i roddarklubben & städat klart när vi andra gick upp. Flitigt värre tyckte vi.
Sen åkte vi till bya igen, skönt att slippa köra vill jag lova då de skulle hämmta hem Wille igen kunde vi ju åka med dem hem också.
Nu ska jag ta en Baloorunda, sen äta lite stekt ägg. Finns ingen hejd på hungrigheten idag!!!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Ja du förtjänar verkligen sovmorgon!!

Ses imon igen!

Kram

2009-02-08 @ 21:05:29
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Kul ni verkar haft det...



Ha det gott och ta hand om dig.

2009-02-08 @ 21:24:18
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Det verkar ju varit livat! 11.20?? Ha ha.. värsta chocken va? Ses imorgon!

2009-02-08 @ 21:33:23
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Mia

Skoj ni verkade ha! Kul att du kunde komma. Ses imon då!

2009-02-08 @ 22:08:51
URL: http://misenk.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0