Myskväll!

Eftersom jag ska åka bort i helgen beställde jag specialmat av sambon & lite mys med ett glas vin ur en flaska som blev över från helgen.
Ett gotigott rödvin Koonunga Hill Cabaret/shiraz från Austrailen.
Fortsätter på den häslosamma linjen med grillad kyckling & potatsallad.

Har haft en mysig dag med barnen. Varit på babyfikat, lunch med mamma & mormor & sen hem & lekte Krokodiler under matsalsbordet. Olle försökte dock smita hela tiden så jag & Essie hade välsiga bekymmer att få honom stanna hos sin krokodilfamlij!

Börjar få lite värme i kroppen, sista dagarna har nedervåningen blivit kallare & kallare. Idag gick jag ner i skåpet & höjde tempen. Det var varmare i källaren än uppe...sen upptäckte att jag vardagsrummets element var helt avstängda! Säkert nån som tyckte det var för varmt i lördags. Men lite skillnad på att vara 27 i huset mot 4. :)
Nu eldar vi för fullt för nån ved det hittade jag inte heller idag. Men det fanns utanför källardörren.

Olle fyller snart 8 månader! Tre dagar kvar.
Såhär såg Essie ut när hon var åtta & nån vecka:


Lille skalleper :o)


Om jag inte minns fel var det just den dagen när hon är ute som hon gick sina första steg helt utan stöd!
Gåvagn kunde hon redan gå med sen ett tag tillbaka.

Olle är bra mycke rundare men börjar komma upp han också!



Övre bilden från idag, undre ett par veckor sen.


Underbara små!

Fick ångest nu över kycklingen...när jag letade fram bilden på Essie så var det en bikinibild på mig & syster.
Gah...jag hade bara ett litet veck på magen.....ingen kebabasrulle där inte!
Jaja..nästa vecka........

Vill du säga mig nåt?
Postat av: marie

så söta era små är!! dessa runda goa ögon!

2009-02-19 @ 20:29:57
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: mia

härliga bilder! tide går fort :) Kycklingen är nog ganska nyttig oxå..tror jag..

2009-02-19 @ 21:34:54
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Vad fina bilder. Det syns verkligen att de är syskon. Men Ester har mörkare ögon bara. Verkligen jättefina barn du har.

2009-02-20 @ 08:29:45
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Micka

Söta bilder på Barnen..



Du, ? går inte Ester på nån sim skola, eller mini plask ? Ja ska gå på söndag med Emilia.. Men vet inte nått.. Ska ja bada med henne? ska man betala nått på plats?



Trevig helg. Kram

2009-02-20 @ 08:39:51
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Annica

Tycker inte alls det var längesen som lillpluttan rultade kring i trädgården.. Herregud vad tiden går fort.

2009-02-20 @ 09:23:24
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Marlen

Sötisar =) nu ser man verkligen hur fort de växer =P

2009-02-20 @ 22:46:31

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0