Saker på L

Fån Monixx & Helens blogg ( mammas blogg)

Regler:

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug. Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.


Lycka till!


1. Vad heter du? Lindha
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lins
3. Flicknamn: Laila
4. Pojknamn: Love
5. Yrke: Lindansare
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Lappkläder
8. Mat: Lammgryta
9. Sak i badrummet: Lavemang (ja inte i mitt badrum...men hade ju redan skrivit lins)
10. Plats/stad: Lidköping
11. En orsak att vara sen. Lathet
12. Något man skriker: LURAD LURAD Kalle kalla koskit.
13. Film: Leon
14. Något man dricker: Läsk
15. Band: L-band radiofrekvensband som sträcker sig från 390 MHz till 1550 MHz
16. Djur: Leopard
17. Gatunamn: Lindvägen
18. Bil: Lotus
19. Sång: Love
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Lasta en elefant


Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hahahaha, 'lasta en elefant'!

Den var bra.

2009-02-24 @ 14:09:11
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anna

Love o love... hihi har du med 2 ggr även om det uttalas olika;-) Tack för idag!!

2009-02-24 @ 18:10:12
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja men den här snor jag! ;-)

2009-02-26 @ 22:13:33
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0