Vilket väder...

Hemma igen! Skönt!
 Essie har funderat hela eftermiddagen på vad Olle kunde hitta på hemma. Hon gissade på att han byggde med lego & alldeles rätt satt han med Duplolådan & rev runt när vi kom hem.
Tur att han var vaken för hon har pratat om honom hela dagen.
En annan som nog gillade att komma hem var Baloo, han har gått sin runda & verkar nöjd med veckan som gått.
Gizmo såg sådär lite förolämpad ut först men sen sög han efter för att kontrollera att Baloo verkligen var på plats.
Söta Schatzi hade varit här på förmiddagen med en nyfångad Gädda!
Så den har sambon tillrett nu i ugnen. Innan luktade det päck av gäddan men nu luktar det jättegott. Det tyckte Gizmo också & blev nog bra sur när vi slängde tom den lilla fisken som gäddan åt till middag igår.

Vägen hem körde mamma, det gick bra men vilket konstigt väder....vi har åkt i snömodd, dimma, regn, isgata, snöflingor stora som bollar & jag vet inte vad. Men nu är vi hemma iallafall.
Nu blir det packa upp & sen ska jag läsa bok i soffan innan sista promenixen.
Imorgon ny vecka & nya tag med mitt liv ;)  Nu är det slutglufsat på några veckor.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: sussi

Kul att ni ville ha gädda!

Oftast släpps de tillbaka, om de inte är skadade, för det är inte många som vill ha..

Essie har fått sin ring tillbaka också, R la den på den vita byrån vid datorn!

Hoppas allt är bra!

Kram (ses imon hoppas jag!!)

2009-02-22 @ 20:21:32
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/
Postat av: Jennie

Helgen gick fort den här gången också eller hur?! haha

Imorgon måndag blir det dock power walk istället för ostbågar oavsett snön ;-)haha



Kram på er!

2009-02-22 @ 21:12:38
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: mia

Hej!Du har haft fullt upp du med :)..

Tänkte bara kolla när du ska ha fikat imon?

2009-02-23 @ 09:23:30
URL: http://misenk.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0