Godmorgon i hyttarna!

Undrar jag om jag klarade mig från dessa små runda taggiga baciller...inte konstigt att det river i magen av dessa små tistelbaciller.



Ja det ör Rotavirus för er som inte ser det ;-) de man tror orsakar magfluss.
Jag har lite ont i magen, jag tror det pågår värsta kriget därinne nu om Rotavirusbollarna vinner mot min vanliga surdegsskyddare. Tyvärr brukar ju det vara svårt att slippa magfluss när den väl tagit sig in i huset.
Bara vänta & se.

Nu åker Smullan alldeles snart till thaisolen gu vad gött!
Här verkar det regna idag så antar att snön smälter bort igen :(


Just det helt glömt bort, är bjuden på BRÖLLOP!
Ner till mina gamla trakter i Blekinge  i mars! Milla som ska gifta sig med sin karl!
Hon hann före mig :o)
Ska bli jätteskoj att åka dit iallfall så ser fram mot det. De har inte önskat sig nåt utan vill ha pengar till bröllopet istället.
Jag tycker det är helt okej att göra så, funderar lite på att kanske, den dagen, göra så själva för att kunna bjuda alla vänner man vill.
Vad tycker ni om att göra så? Hur mycket är det värt för att få komma på vårt bröllop ;o) ?

ooOO HONUNGSBULLEN.....JAG VILL OCKSÅ GIFTA MIG!!!!

Undrar när lillprinsen däruppe tänkt att vakna, bäst att gå upp & ta sig en kik!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

det är väl en jättebra idé. Älskar bröllop och skulle vara villig att betala ;)



Honungsbullen... sätt fart nu. Elelr Linsha var det där ett frieri.



Hoppas magflussen försvinner fort.

2009-01-24 @ 08:12:23
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Micka

Klart ni ska gifta er .. :) Min man vill helt enkelt inte, men om nått/några år kanske ja har övertalat han.. lite jobbigt då ja vill att killen ska fria .. hmm..

2009-01-24 @ 09:00:17
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä fy fasen! Magflunsan är nog de värsta jag vet! Urk...



Frieri, ja jag tycker nog nästan att det lät som det!? ;-) Tycker oxå att man kan önska sig pengar till bröllopet.....

2009-01-24 @ 09:52:44
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0