Grattis Yster...

..närmar de tretti gör du allt men du har två år kvar innan du fyller Tant.
Skulle precis ringa henne för att kolla in så de har lite party men hittar inte mobilen. VARFÖR kan jag aldrig lära mig hennes hemnumer utantill?
Får ringa mobbelifånen & sen kolla efter min i bilen på sista Baloorundan.
Grattis iallafall lilla guman som aldrig blir en dag över 16 år ;-)
Hade gärna varit i götet idag men efter alla julgrejer, & andra firande kände jag att både jag & barnen behövde vara hemma lite.
Igår fyllde svägerskan tretti så då var där på middag & firade. Både Essie & Olle fick för en gångs skull följa med båda två. Essie är ju speedad som en duracellkanin när man är borta så sova var ju inte att ens fundera på. Hon försökte lura Lina att läsa saga, men efter 10 minuter fick R gå upp & hämta ner dem igen. Inte ska hon ligga i bädden & försöka natta en liten som bara luras på sin födelsedag ;-)
Så när vi gick hem 00:30 slockade hon innan vi ens hann ut på vägen.
Om det inte varit för en inte fullväxt kisseblåsa på Baloo hade jag fått en rejäl sovmorgon.
Olle låg iåförsig i sitt rum & småoratade flera gånger från 6-tiden, men somnade om så efter att Baloo pussat på mif några gånger vid 8 tiden gav jag upp för honom & släppte ut han. Essie kom ner 8:30 & Olle plockade vi upp vid 9
Sen drog jag igång bort.-med-julen projekt ett par timmar. Skönt att ha den nästan borta, bara utegrejerna kvar & Essies stjärna.

Trots ett så otroligt trist väder tog vi vagn & cykelrunda med flocken innan vi åkte bort till farmor på fika.
Kusinerna var där också så det var skoj att ses lite.
Farmor hade bakat en hel kakbuffe & tårta så gissa om vi var sockerfulla när vi åkte hem igen!
Kusin Markus har en liten Ludvig som är 11 månader, han kröp runt snabb som en liten vessla mellan stolarna & är en såndär Gladbebis. Skrattar bara man kikar på han.
Olle som är nästan på dagen 4 månader yngre är större än lille Ludvig:-).

dags för en sista promenicx med Baloo, sen blir det film & krypa ner i bädden för en sovmorgon imorgon!
På måndag är det jobba dags igen & längtar faktiskt redan!
Ja, det var förresten en riktig finfrukost i fredags också precis som alltid när tjejerna på PSV har hand om det.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Nähä, det finns fler som tycker att det är fantastiskt onödigt o vara på mage då? ;-) Vad ska man göra då? Kommer bli ett sådant platthuvud... ligger ju på rygg hela dagarna känns det som!!

2009-01-10 @ 23:28:20
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Marie

Va lustigt...du har säkert rätt men då borde ju inte stå med stöd finnas med i boken som en egen rad???

2009-01-11 @ 14:33:28
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: Yster

Tack för presenten! Det var en jättesnygg blå dieselkjol som man knyter i midjan, lite oversize, toksnygg, å ett naglack. Bakfyllona här har haft nybellarna här å sockertoppat ungarna med tårta, gisset vilket liv de va på dem!Skall nog inta vertikalläge i soffan nu..



Kram kram

2009-01-11 @ 17:09:42
Postat av: Lindha

Ja syster C sa att hon trodde su skulle gilla den!!

2009-01-11 @ 20:25:10
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0