Hemska morgonhumör....

Ge mig bättre morgonhumör!
Med en kopp kaffe & tidning är humöret lite blidkat & känner jag kaffedoften innan R & Essie gör sin morgonentre är jag något mer människoliknande.
Ingen kaffedoft = varulven! Som väl är har jag ju inskaffat en snabb-bryggare för ett tag sen så det tar 30 sekunder att ladda sen klart på under 5 minuter. SEN blir jag halv hel igen. Helt hel blir jag aldrig innan duschen!
Försåtr inte hur folk kan vakna utan dusch på morgonen. Jag tillhör absolut inte den kategorin som kan svabba av mig kvällen innan.

Nu sitter jag & klurar på Götet eller inte....mår ok men är fortfarande trött. Vill åka men vill bli skjutsad inte köra ensammen alla milen på vägen. Det är tråkigt. Fast har ju min ljudbok att lyssna på så ja, kan ju bli en trevlig fär iallafall!
R jobbar ett par timmar så hinner fundera & packa innan han kommer hem.
Vill ju träffa lilla Yster, speciellt som hon fyller år på lördag & då kan vi inte komma heller.

Dags för frukost, Wake up Dusch sen ta ut flocken på liten kvarterspromenad!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Jag kan ge dig lite "sämre" humör.. titta in på min blogg... :-) Nu är den bokad!

2009-01-05 @ 10:44:55
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Anna

Ha ha.. känner igen mig till viss del alltså! Man bör undvika o tjöta för mkt med mig allt för tidigt ;-)

2009-01-05 @ 10:59:23
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Yster

Thank ya för en kul helg! Boka nu sista feb, party party!



2009-01-06 @ 20:00:56

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0