Oj vilket underbart väder....

..men hur får man en treåring att tycka det är roligare att gå ut än att leka med Olles pratbjörn?
Hon är oftast inte alls pigg på att gå ut, vilket är så trist för jag gillar att vara ute, oftast oavsett väderlek.
Just nu är hon duktigt trött på både mig & R så längtar tills nästa vecka då hon får gå till dagis igen!
Kom precis in från en tur med flocken & snowracern runt sjön. Lite tungt att dra men idag var det fin raceväg :-)

Jag var i Götet hos syster mån-tis. När jag kom dit åkte vi ner på avenyn & tog en öl, nästan inget folk men det gjorde inte så mycke, så längesen vi satt ner bara hon & jag & tjöta lite. Åkte hem till henne & J sen & åt god indisk & efterrätt som syster ordnat.
Igår gick vi upp rätt tidigt & åkte & tittade på My Dog utställningen ett par timmar. Det var ca 50 bernerhundar & de var ju klart jag helst kollade på de.
Bernar är nog bland de finaste att se på men är lite förundrad över att de får se så olika ut i kroppsbyggnaden. Man kan säga det finns två typer, en jättenallebjörn & den "smäckrare" som jag föredrar. Domarna verkar dock oftast gilla de stora bamsebjörnarna men igår efter vad jag förstått på nån hemsida, vann en av de hanarna som jag tyckte var superfin om än lite stor :-)
Men Baloo är ju fortfarande inte klar på långa vägar men nån bamsebjörn har jag svårt att tro att han blir.


Nu ska jag städa bort lite jul, & sen blir det försöka få undan tvätten & kolla om jag kommer i nåt till jobbet imorgon...
Ja imorgon börjar allvaret!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0