På ostadiga ben...

...men uppe iallafall.
Vet inte om mina vita krigare vann slaget inne i kroppen iallafall för en kräka & massa magknip var det "enda" rotavirusen vann med.
Men man vet aldrig kanske kan slå till i helighet såhär efter också?
De där magkniparna är ruskigt lika födelsevärkar så ni som har bebis i magen, när det börjar kännas som magsjukaknip ska ni åka till BB ;o)

Nåt sim för Olle blir det inte idag, han får testa sina snygga nya badbrallor i badkaret här hemma. han har varit rätt pipig hela helgen (för att vara han) och bajjar fortfarande inte som det ska. Behöver ju inte gå på konstistens ni kan säkert lista ut själva. R tog med de två att tvätta bilen & äta korv så nu är det lugnt härhemma.
Essie har tjatat hela dagen på att få åka till simskolan & sitta på trappan & vänta.
- Du blir som ett russin om ni ska åka redan!!
-Men alla barnen gillar russin!
Hon har klätt sig själv idga för hon ville vara snabbt klar till simmskolan (som börjar 16:10) Dagens outfit blev randiga panties lila-grön- vitrandiga , olikfärgade sockar, röd tröja, rödvit kjol & Femmyror klänningen i rosa/brunt/vitt. Så kom hon ner & sa till mig
-Nu är jag jättesnygg mamma!
Ja då får hon väl se ut so en tattarunge idag haha..

Rivstart dag 4   (igår) blev såhär:

Frukost: Ägg & bacon GI macka
Lunch-Middag-Mellis 1 glas nyponsoppa 4 digestive kex.

Idag på dag 5 har jag knaprat i mig 3 skorpor & två  glas blåbärssoppa. Klarade en kopp kaffe också så klart på bättringsvägen. Tror jag håller mig till blåsoppan idag så får det bli nya tag imorgon!
Vågen stannade på 71,1kg, så nån nytta har ju de där fanskapen till Rotavirus gjort nytta ;-)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Ha ha.. Inget ont som inte har något gott med sig;-) Synd att ni inte kunde vara med idag, riktigt kul o se alla små sötingar plaska runt... Nästa gång hoppar jag i plurret oxå!

2009-01-25 @ 16:57:39
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jessica T

vad går ni i för sdimskola. Finns det platser kvar?

2009-01-25 @ 17:30:26
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lindha

Simskolan i simhallen. Det är 3 grupper så alla borde inte vara fulla! Ring & kolla! Vi går sön 15:00

2009-01-25 @ 21:13:22
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0