Shoppingdag!

Trippade glad & pigg upp ur sängen 06:50 (inte såååå glad & pigg men man kan ju låtsas det ;-) )
Var ute med baloo runt sjön för han skulle vara ensam ett par timmar idag.
Lämnade Essie på dagsi & susade till skogen för att plocka upp Jossan.
Vi skulle till grannastaden för lite tjejshopping utan barn. ja att Olle är med nånstans märker man knappt. Bara bra att vagnen där så man kan ha grejer i. Inte ett pip säger han utan sitter bara i vagnen i med sina runda studerarögon & spanar på allt. Så nöjd så nöjd!
Barnbutikerna jag längtat efter hade tyvärr lagt ner. Synd tyckte jag, så fick trösta mig lite tunikor till mig själv istället.
Hittade inte instå sådär jättemkt, två tunikor till ig, en svart skjorta, en cowboyskjorta till Essie, jeans & body till Olle.
Sen ska jag storhandla MAT i eftermiddag & gå på simskoleinfo kl 17

Såhär fin var Essies hund när vi kom hem....
Den funkar faktiskt men ser rätt grotesk ut när den springer runt & skäller utan huvud... ( den ser mer hel  ut på bilden än vad den är..skulle nog fotat andra sidan.)


Helt otroligt att han inte behövt åka till vetten med tanke på allt han tuggat i sig. Stålmage måste han ha.
Idag har han dessutom festat på en kasse med använd kattsand som jag glömde att jag ställt utanför dörren.
Mumma vilket gourmand han är Balutten!

Hittade även den evige förföljaren till SALU idag! Pappa du måste köpa tillbaka senapsburken nu när du har chansen!!!
Mina föräldrar hade denna bil för ett antal år sen, sen ville jag köpa den runt 2003 men då sålde pappa den till ett par i en grannort.
Det roliga är att jag vet inte hur många gånger jag mött/kört efter denna lilla charmige senapsburk varje gång vi kört igenom där.
Idag höll jag på att få nackspärr när den stod parkerad på ett litet fält med "TILL SALU" skylt på sig.
Vart ska han flytta nu, & kommer jag ändå få se den lika ofta?
Spännande eller hur!!!

Vill DU köpa lille Senapsburken?
http://www.blocket.se/vi/19867626.htm?ca=17_s


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Aha!! Här har det minsann hänt grejer!!

Fin bloggen är!!

Var du i stallet igår eller??

Det blir ingen ridning för mig idag, skulle firat lillebror men tyvärr har det hänt lite andra ledsamheter där.. nåja... ha de så bra!

Kram

2009-01-20 @ 17:01:31
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Anna

Verkar visst som vi är i olika grupper :-( Vi har inte info förrän 18,30 idag....

2009-01-20 @ 18:00:56
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Yster

Balooosan då, lilla tugg-grisen, å stackars unge som minste sin leksak! Föreslog sambon ett lätt byte till guldägget, men icke!



Snygg design hon knåpat ihop.

2009-01-20 @ 22:51:12

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0