Snart får jag gå & sova..

Men gissar nog på att jag blir uppe för länge som vanligt iallafall.
Varför kommer man aldrig i säng när man tänkt? Jag brukar tänka 21:30 så blir det inte förräns 23:30 jag släcker lampan.

Liten Olle har inte varit pigg inatt, han vaknade 22:30 tokledsen & sen fortsatte det. När vi la han inne hos oss somnade han gott igen men vaknat med jämna ellanrummet & varit ledsen en liten stund under natten. Jag som är ovan att sova brevid Olle låg längst ut på kanten.
5:20 flyttade R in honom i sitt rum när han skulle äta & då först upptäckte jag Essie som också låg i vår säng!
Hon hade klappat på Olle, lagt sig försiktigt & somnat inatt när hon kom in berättade R.
Konstigt det där att jag sällan/aldrig märker när hon kommer in, men vaknar av minsta gnutt-ljud från Olles rum som ändå ligger två rum bort & stängd dörr. Skum supermammahörsel man får med bebbe i huset antar jag.
Troligvis är det tänder på G på Olle & därav han pipighet, har två risgryn i underkäket & bajsar som jag vet inte vad.

Letade badbrallor till Olle på lunchen idag, de Essie hade på sitt babysim räckte till 6 kg & hade väl räckt över ena låret på Olle. Men hon började simma redan som 2-3 månaders yttepytteliten bebis.
I stan fanns inte ett enda par så fick susa ut till babyproffsen efter jobbet.
Skulle köpa en ny ståbräda till vagnen också, stod & funderade på att byta sort & frågade vilka som kunde passa tll min vagn. Sa att jag hade en sån innan men den har gått sönder i pinnen.
-Men en sån pinne får du gratis! De har förstärkt den nu så bara att hämta.
Bra för då sparade jag 500kr!
Sen glömde jag vad det var mer jag skulle köpa, stod & funderade en stund men kom inte på.
Släntrade över till 1klass för att bara titta lite & den där känslan vad det nu var jag skulle köpa fanns kvar. Hittade en tröja till Olle där & när jag skulle betala kom jag ju på BADBRALLOR! Och sån tur för de hade jättemånga fina att välja på.

Ikväll har jag lagat/ätit mat så nu är det bara kvällsträning kvar med Baloo!

RIVSTART  dag 2:

Frulle:
GI macka & kaffe

Lunch:
en slags tiekari eller nåt gryta, nötkött, paprika, babuskott lök soja & annat gott.

Middag:
Sötpotatis bakad med tonfiskröra (yoggi, lök, oliver, tonfisk, tomatpure) 

Mellanmål på jobbet:
 4-6 st Werthers Orginal det är nån idiot som lagt massa såna rullar & askar vid våran skrivare.....Ajabaja!! 


Glömde skriva invägningen som hamnade på 74,4 målvikten är först 68kg sen 66kg men måste träna också, annars blir jag bara smal & jätteslapp & det är rätt meningslöst. Men nån vältränad gasell det blir jag aldrig ändå. :)

Hm...nu kom elakasambon & han ska göra mosad banan med grädde & socker....Tur för mig att jag inte är så glad i banan!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

Har ni Snöööö! Fuskis.. Hi hi har me hoppat på gi tåget, sambon nära sammanbrott, han lagar mat jättlänge å så får han inte äta sig mätt, stackarn!



Spara snön så kankse ja dyker upp nästa helg, puss!

2009-01-22 @ 20:52:33
Postat av: Jessica T

Ok det är GI du kör...

2009-01-22 @ 21:37:27
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, tur för Sigge att badbrallorna bara räckte över ena låret;-)



Elakt tycker jag av sambon din att göra godsaker....

2009-01-22 @ 22:11:14
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Helén

Lycka till på GI-vägen din. Tror jag såg dig innan idag borta vid sjukan, gående med vagn o ett barn bredvid?? Kan ju har varit nån annan iofs..ler



Ha en bra dag imorgon.

2009-01-22 @ 23:00:58
URL: http://mammasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jobbade igår så var inte ute med flocken :o)

2009-01-23 @ 08:20:15
Postat av: Arandur

God morgon.

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-23 @ 08:23:16
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Helén

Aha ok, då var det någon annan...ler

2009-01-23 @ 11:55:30
URL: http://mammasblogg.blogg.se/
Postat av: Monixx

Nuså!

Nu hittade jag problemet. Kom på vart felet var ;-)

Men ramar får jag inte till.

2009-01-23 @ 12:53:53
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Annica

HEJDÅ!!!! Syns om två veckor!! Ha det så bra.. kramis kramis.

2009-01-23 @ 17:52:29
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Micka

Men de flesta tyckte Urban Jungle ? en har ja inte hört talas om tidigare.. jag är ju helt såld på bugan, men fan över 9 000 :- ny.. Shit.. kanske går att få tillbaka en bra del då man säljer, men än då.



Nu står ja o väljer mellan Bugan o Brio sing.. de är väligt lika, me det där enkla utseendet..



Tack för komentaren :) uppskattas alltid.

2009-01-23 @ 19:39:46
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0