Tuggummi i huvve...

...eller fluffig bomull? Ja jag vet inte men har legat i bädden tills 14:45 idag & då för att placera mig i soffan istället.
Känner mig groggy, inte sjuksjuk utan bara lite yr & så supertrött. Skumt!
Dagen har jag alltså inte gjort ett endaste jota på, likadant igår, då var jag också jötteseg & syster & jag skyllde på badtunnans rening!
R har haft fullt upp idag med barn & hund & jag har småfnissat lite åt hans projekt.
På torsdag är det dags för mig att leka vuxenliv på jobbet igen & det ska bli mycke intressant att se hur R ska fixa logistiken här hemma om mornarna!
Men det ska bli riktigt roligt att komma tillbaka till jobbet också, & det är ju bara 50% så kommer fortfarande få vara hemma mycket med mina små älsklingar!

Läser en bok som heter "Marley"  som handlar om ett par som skaffar en labrador. Det var Jossan som lånade den till mig & hon sa att hon skrattade genom hela boken, speciellt som hon själv har en "typisk" labbe! Massor av grejor stämmer ganska bra på en busig berner också så jag skrattar också gott. Läs den om ni har hund, särskilt om ni har hund av modell större/busig/påhittig/hungrig! Kommer upp på bio i Sverige i februarai så den ska jag se!!!
http://lexis.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172321261 

tal om hundar ska jag susa till Götet & kika på My Dog utställningen. Mår jag bättre & syster kan mottaga mig åker jag sön-mån, annars mån-tis.
Nån som vill hänga med? Tror jag lämnar Essie & Olle hemma med R, han är inte alltför intresserad av en heldag på utställning. Baloo får nog följa med & husera med systers sambo när vi gör stan :-) Ej medverkande hundar får icke följa med på My Dog, och Baloo är inte anmäld så där får han inte komma in. 
Annars åker vi hela flocken, får bestämma senare ikväll hur det blir. 

Ne, nu ska jag nog mysbada med Ollebullen, världens bästa bebis! Essie är & handlar lördagsgott med pappa så hon vill säkert också bada när hon kommer tillbaka!


 

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Ja du, visst kan det vara dålig rengöring av badtunna... Pappa mfl hyrde en badtunna förra året, dagen efter låg alla i feber.. hrm..



Jobba ja, vilka dagar kommer du jobba? Fasta dagar eller?

2009-01-03 @ 21:26:27
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är det jag säger.. Har med hört att man kan bli dålig och mycket sjuk om man har badat badtunna, jag gör det gärna inte.

2009-01-03 @ 22:47:25
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Sussi

Nä du, det är inte tunnan eller vattnet det var fel på!! Den var ordentligt rengjord och jag skurade också den med specialmedel innan den fylldes med vatten!! Sen hade jag i extra med klortabletter å vi har inte mått dåligt alls.. inte de andra heller.. men jättetrist att ni känner så! hoppas ni mår bättre nu!

2009-01-04 @ 19:00:00
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha... ja du är uppmärksam du ;-) Ja, jag kan lova att det inte är min iaf! Som sagt.. har inte druckit öl innan så det verkar ju dumt o börja med det nu;-)



Allt bra annars? Ta en träff snart kanske?

2009-01-04 @ 19:32:29
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Lindha

jag tror inte det var tunnans fel! hade den nåt med saken att göra var det nog kyla/värme. Ska ju själva hyra den så ibngen rädder för tunnan här!



2009-01-04 @ 21:05:09
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Helén

Hej där Lindha.

Hoppas att du känner dig bättre, aldrig roligt att vara sjuk inte. Ser ut som om ni har haft en mysig jul o nyår. Det har vi oxå haft, på vårat lilla sätt..ler



Ha en bra vecka som kommer nu.

Helén

2009-01-05 @ 02:29:31
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0