Fortfarande mätt...

Igår var det en matdag!
Först var vi ute i stugan & träffade sambons kusiner & barnens sysslingar. Supertrevligt & god pastasallad med rostbiff stod på menyn. Till fikat hade kusinSanna bakat deras mormors hallonkaka. Smarrigt!


Essie åker traktor med farfar

Fina Skåne i bakgrunden, förgrunden är Anders med vagn!

Efter en dag i Skåne åkte vi hem & svidade om för att gå till Annica & Mattias & äta gott.



Det bjöd på oxfile, gorgonzolasås & kantareller. Sådär perfekt alltihop & supergott.
Vi hade med oss kräftor till förätt & när barnen somnat så gottade vi på chokladfondue.



Gissa om jag fortfarnade känner mig mätt :o)


Me and the dogs!

Nu blir det gruppdusch med Essie & Olle. Sen väcke björnen däruppe, ut med Baloo & idag får det bli sy dynor så det blir klart nån gång :o)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Väntar med spänning på att få se resultatet av ditt "syande" :-)

2009-07-26 @ 13:08:39
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: ღ MONIXX ღ

Mysigt ni verkar ha haft det och maten såg ju sådär =slurp-god= ut ;-))

2009-07-26 @ 20:02:09
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Annica

Alltid lika trevligt att ha er här.. lite för sällan bara.. :-)

2009-07-27 @ 10:40:25

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0