Fredag!

Härligt med fredag!!
Varit ute med flocken & vi gick till träningsredskapen vid simhallen. Essie tror att det är nån lekplats & ville träna lite så hon blir stark. Hon är en rolig prick den där stumpan!
Olle tränade också lite, blir en riktig bodybuilder!
Idag blir det städ på övervåningen, sen träffa mamma & kusinerna i lekparken.

Tänkte spåra med Baloo i eftermiddag, får se om jag hittar nån som vill hänga med. Igår var vi ute en sväng med John & Sussi.
Baloo tog sitt spår jättefint & markerade pinnen ordentligt för första gången! Men sen kom det en annan hund (berner faktiskt) & gick lite längre ner så då kunde han inte koncetrera sig på sitt spår mer utan spårade bara efter där hunden gått.
Körde ett uppletande också, och han hittade båda sakerna, men tar inte med sakerna in & jag måste fortfarande vara i rutan för han ska leta, men mer träning så ger det sig nog. Han tycker det är skoj  jag också!

Ikväll vet jag inte, lite sugen på att laga nån riktigt god mat eller sy dynorna till Pärlan.
Lite ågren att jag köpte grått tyg...de blommiga är ju så fina :) Men får sy lite skojiga kuddar & glada gardiner istället.

Igår fick jag fina byxor till Olle på posten.
Älskar Molo, & älskar tradera! 99kr för dessa.



Dålig bild men det är ni ju vana vid!

Fick förresten en ide om ny frisyr igår! Till hösten ska jag frångå min vanliga oranga-färg & bli svartrocksvart istället. Det har jag inte varit på hundra år så det måste jag testa! Och kanske klippa i nån annan frisyr än pudellugg :o)
Men det blir ett senare projekt när höstmörkret kommer. (vilket jag tycker det redan gjort iåförsig...)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

haha. Filmen där Ester sover på olle är ju underbar. Du får visa dem den när syskonbråken blir jobbiga närde blir större.

Så söta barn ni har!



Du, ahr din mor semester fortfarande. Börjar dra ihop sig för klipp av Oscar igen.

2009-07-24 @ 12:29:54
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har oxå börjat fundera på vad man ska hitta på med håret framöver men jag är nog inne på löshår igen!!?? Vad tycker du?



Duktig du är som fixar till vagnen! :-)

2009-07-24 @ 17:01:15
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0