Mycke att göra!!

Idag blir det att organisera sig...
Imorgon åker vi till Falkenberg med Pärlan så lika bra att fixa allt idag.
Sydde mina dynopr igår, de första blev jättebra, men eftersom jag snålade på dragkedjor tuill dem så blev väl avslutet inte det bästa.
Men nja....tänkte att en husvagn för 9500kr behöver jag ju inte lägga ut för mkt på.
Det får duga som det är, hittart jag supebilliga dragkedjor kanske jag gör mig besväret att trä av de tjata överdragen igen. Kanske!

Nu ska vi snart traska ner på staden & förhoppningsvis fynda tyg till gardiner i Pärlan också, gå på apoteket & systemet.
I eftermiddag blir det upp & vara löite husvakt, hämta bilen som förhoppningsvis får sitt drag på idag efter typ 5 ombokningar pga delarna inte kommit. Gissar att jag snart får röd flagg hos bilprovningen om jag b okar om fler tider där :0)
Nu hade jag bara tur att det fanns en tid i grannstaden imorgon, annars hade vi fått låna bil med drag igen.

Dags att ta tag i morgonen...



Kram på er därute!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Kul om du kommer på partyt.

Jasså dags att ta pärlan på vägarna igen. Hoppas ni får det mysigt. Sådana söta barn du har.

2009-07-28 @ 09:33:22
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Pärlan blir nog jättefin med nya dynor och gardiner:-) Med eller utan dragkedja.....;-)

2009-07-28 @ 09:43:18
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Micka

Oj du är då inte dålig, att fixa dynorna fick vi höra var ett jätte jobb.. Så vi struntade i det. De är rosa nu o de funkar..



Då verkar du ha fullt upp denna vecka, kanske kan höras framöver om en lek o fika dejt.



Tråkigt för dina vänner, hoppas det fick överleva det lilla livet. Kram

2009-07-28 @ 11:45:47
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Tårtan kom från thimons. Såg bild när ajg sökte på nätet på tågtårta och tog med den ner och de fixade. inte avancerad men ahde inte tid att pyssla själv.

2009-07-28 @ 12:29:37
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Micka

Jo det blir nog att ställa den på Ekerum nästa år. Kostar 10 000 :- och det tycker jag är ett bra pris med el inräknat. Finns tillgång till internet oxå har ja läst.



Då ska ja kolla efter nått tyg jag med, svårt bara med färg.. Vi har mörkt trä och rosa dynor nu.. Får fundera på det.



Trevlig resa !

2009-07-28 @ 17:41:34
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Yster

Duktiga du som syr! Kommer bli jättefint och blommorna finns ju kvar under;-) Kommer å bor i förtältet på torsda, see ya! Å hälsa klanen kram

2009-07-28 @ 22:10:52

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0