Puts väck...

Undrar jag om trollet i källaren som vi visade ungarna igår har stulit min kamera? Han kanske inte gillade att vara på bild? Surt fäör de tvar skojiga bilder i den men den dyker nog upp om en dag eller två.

Sambon är flitig & varit & tränat två dagar i rad. Själv förbereder jag lammgrejer som vi ska grilla ikväll.
Annica & mattias kommer & han har fixat galler i vår bil (hoppas jag, det verkar ta tid så jag hoppas det löste sig....) Sen ska han installera vårt larm som legat i sin låda i 1.5 år.
Lite dyrt att betala 199kr/månad utan att det skulle larma om nån tjuv tar sig in.
Min förhoppning att det skulle funka i lådan är nog inte så bra haha...

Köket kallar, ska kolla om det blev några bra rester kvar sen gårdagen som kan återanvändas. :o)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Tack för inbjudan, hade vi gärna gjort men skulle iväg en sväng på annat håll:-)Hoppas erbjudandet är kvar till en annan gång;-)



Larmet ja - äntligen kan man väl säga då va? Hi hi



Kameran - är inte den borta titt som tätt?? fniss

2009-07-11 @ 21:18:04
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Tror i allfall larmet funkar bättre om det är installerat än i lådan...

Den där kameran, tror den har ben och springer iväg...

Gud så gott med lamm. Smakade de gott?

2009-07-11 @ 22:04:05
URL: http://prinsmamma.blogg.

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0