Seg...

Tyckte allt att jag kände mig ovanlöigt trött hela dagen igår trots att vi la oss tidigt & bara drack nåt glas cider till maten.
Idag var det en tjock bomullsdimma för ena ögat & hjärnverksamheten omtöcknad.
(det konstiga är att C fick ont i sitt öga på lördagen & igår var det helt igengrott + att hon också var lite vimmelkantig igår..får nog slå en pling & kolla om hopn blöev bättre idag)

Inte piggare efter en runda med ungarna & Baloo på morgonen heller.
Ringde sambon vid lunch så han kom hem lite tidigare. Sov 2.5 timme & det har inte hjälpt det minsta.
Längtar redan efter att krypa ner igen.
Imorgon blir det bita ihop & ta sig upp kl 6. Jag jobbar & sambon ska till Visingsö med  barnen, sina föräldrar, bror med fru & deras lille knoddas. Lite avis är jag allt men man kan ju inte följa med på allt & jobbet väntar med sina stora högar.

Såg på Måshumlans hemsida att det finns en fin hane kvar att tinga.... :o)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: marie

ja jag såg det! kul tycker jag =) hoppas att du blir bättre snart, har du semester eller jobbar ni 50% hela sommaren med?

2009-07-21 @ 12:37:53
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: Lindha

Jobbar 50% förutom då vi har semester

2009-07-21 @ 13:34:58
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Anna

Här är en till som är konstant trött.. funderar på att skaffa mig en spikmatta - i hopp om att bli piggare!!;-)

2009-07-22 @ 13:41:32
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0