En riktigt lipsilll..

..jag är den gråtigaste människan jag själv känner.
Klarar inte ett jota sorgsenhet nu förtiden.
På vägen hem från Skåne läste "En sorts Kärlek" av Ray Kluun, en annorludna bok om en Fru/mamma som få bröstcancer. I boken är det den icke monogama mannen som är "jaget".
När hon i slutet är väldigt sjuk så sprutar tårarna, som tur va sov alla andra så det gjorde ju inget, men sen när hon väl ska få somna in ( i Holland kan man få dödshjälp, så dödligt sjuka kan själva bestämma när det ska ske) så har ju alla vaknat & jag hulkar & tårarna sprutar. Pinsamt :o)

Ikväll ha vi precis sett filmen "Marley & I" en film om en hunds liv. (en helt sann historia faktiskt)
Åh vad jag grät när jag läste boken, & åh vad jag har gråtit nu.
Gissa att jag höll hårt i Baloos koppel nu på kvällsrundan!
Baloo tuvkte förresten också filmen var hemskt intressant & ett tag var vi riktigt oroliga att han skulle göra en "marley" & typ hoppa in i tv:n.



Man ska ha Husvagn! Nån som vill låna ut sin??
Husvagnsjakten har startat lite på allvar, sådär två veckor innan jag verkligen behöver den...shit.
Helst skulle vi vilja hyr/låna en över sommaren för ev senare köp.
Har ni nån stående hemma som inte används på midsommar lånar vi den mer än gärna så får jag lite mer tid att hitta nån bra billig liten lådda att kuska runt med sen :o)

Olle börjar bli förkyld, i eftermiddag har näsan runnit som två floder & ena ögat är alldeles rött.
Vi var på FBK hela förmiddagen så det kanske inte var så bra för han att vara ute så länge, trots att han var påklädd.
Vi får se hur det blir hoppas han inte blir sjuk.
Essie har noll % blyghet i kroppen, på klubben struttade hon direkt in i huset ensam, letade upp lite grejer att måla med sen var hon liksom hemmastadd där & tjatade på "kökspersonalen" om korv & annat. Då har hon aldrig varit där innan eller träffat några av de människorna. Ibland tycker jag inte riktigt om att hon är så framåt. Lite blyghet kan inte skada för säkerhets skull.
Olle är inte heller den blyga typen, han tultade runt som han aldrig gjort annat & såg mest irriterad över att fem hundar anföll honom när han plaskade i vattenspannen. Det var ju HANS spann. 
Essie gillade iallafall att titta på alla hundar & hjälpte mig när Baloo & jag "tävlade" för vår kurs.
När vi kom hem förklarade hon noga för sambon att hundar kan bli sjuka av choklad. Då kan magen spricka!
Det var en fråga om det på tipsrundan, hon hade väldigt svårt att tro att det som är gott kan vara farligt för hundat. Hon frågade flera gånger i bilen hem om det var riktigt säkert att hennes mage inte kunde spricka av choklad!






Natti natt på er alla ugglor i mossen!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Jasså är du så gråtig. Trodde jag inte :). Har du sett changeling? Där snackar vi gråtande. Så det skvalar verkligen.

Hoppas inte Ollebullen blir sjuk.



Ha det gott.

2009-06-07 @ 23:01:14
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag såg nog allt hur ni åkte omkring o spanade här igår;-) Här åker ingen obemärkt förbi.. hi hi...



Ja, grannen som sagt.. de lade ut den för 25 tkr tror jag.. men det borde väl finnas ngn prutmån!

Hittade du förresten annonsen?



540Boggivagn_8021673046.htm?ca=17&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/jonkoping/Polar540Boggivagn_8021673046.htm?ca=17&w=1 här är länken iaf!!

2009-06-08 @ 08:11:20
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi.. lipade själv som en gris både till filmen och boken, en annurlunda kärlek!!!

F-n vad snygg jag är när jag springer där!!

2009-06-08 @ 11:30:51

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0