Sommartorka...

...ja, sista tiden har jaginte alls haft lust att blogga.
Så räkna inte med inlägg ens varannan dag innan höstmörkret smyger sig på!

Sommartid ska man ha det gött & sålänge jag inte orkar flytta ut min stationära dator på altanen eller nåt när det är fint väder så tror jag allt jag struntar i detta :o)
Märker allt att det är sommarbloggtorka lite varstans!

Men klart jag kommer skriva lite när vi gjort nåt skoj!
Kramen på er så länge!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

Gla sommar på dej då, kommer kolla läget ibland, så lite får du allt skriva, så ja vet va ni gör! KRAM

2009-06-24 @ 22:56:58
Postat av: Jessica T

Förstår dig fullt! Men kommer allt sakna dina inlägg. kollar alltid här direkt på morgonen. Du skriver så bra!

Ha en jättebra sommar i allafall. Kram

2009-06-25 @ 07:53:48
URL: http://prinsmamma.blogg.
Postat av: Micka

Känner likadant.. Liten sommar paus !



Glad sommar önskar ja er. Kram

2009-06-25 @ 16:33:20
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Usch, glömde ju säga grattis i efterskott till Olle igår när vi träffades (va lite stressigt).

Så Olle: Hoppas att Du hade en mysig 1-årsdag!!!

Grattis i efterskott!



Lindha: Ang % på din lön.

Är det semestertillägget eller?

För det beror ju på hur många dagar man plockar ut.

Den ligger väl på typ 0,8% på din lön x så många dagar Du plockar ut i semester.

Eller är det att Du får extra % när Du är mammaledig?



Jaha, då behöver man inte kika in här varje dag framöver.

Men jag känner likadant. Och jag har ju inte varit lika duktig på att skriva som Du.

Så på min blogg blir det nog med rätt många dagar mellan inläggen.



Glad sommar till Dig och hela familjen!

Hoppas att vi kan synas snart så töserna för leka lite.

Nova kommer verkligen sakna Ester efter nästa vecka =(

Men vi får se till att de får synas ändå.



kram kram

2009-06-26 @ 08:55:17
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0